לאחר 5 שנים: סמנכ"לית המכירות של נענע10 מירב מאיר פורשת מתפקידה
סמנכ"לית המכירות של נענע10, מירב מאיר, עוזבת את האתר - כך נודע לאייס. מאיר, שעובדת בנענע10 כ-5 שנים, הודיעה לראשונה על רצונה לסיים את התפקיד לפני כ-6 חודשים ולבקשת מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, הסכימה לדחות את מועד עזיבתה. כעת,
במסגרת תפקידה הייתה מאיר אחראית על כל חטיבת המכירות שלנענע10, מחלקת התוכן השיווקי, מחלקת המדיה מחלקת המכירות וכן על שיתופי פעולה ועל הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים בנענע 10.
לדברי מאיר, "לאחר 5 שנים בהן הייתי אחראית לניהול חטיבת המכירות בנענע10, והקמת גוף המדיה MASA, בתקופה זו הרחבנו והעמקנו את פעילות התוכן השיווקי ושיתופי הפעולה של האתר עם הגופים המובילים במשק, הטמענו מערכות מדיה חכמות בין היתר לקידום פעילות הפרפורמנס ופעילות הסלולאר".
מאיר הוסיפה כי "פעלנו במרץ כחלק מוועדת המדרוג באינטרנט וניסנו להוביל שינוי עמוק בשוק הדיגיטאל בישראל אני מרגישה בשלה לעבור לאתגר הבא, ובימים אלה אני בוחנת מספר הצעות. אני מאחלת לנענע 10 להמשיך לצמוח ולגדול בהובלת ההנהלה החדשה ומאמינה שיצירת חיבור אמיץ ואמיתי לערוץ 10 יתרום לכך".
קודם לתפקידה בנענע10 שימשה מאיר כמנהלת התוכן השיווקי ברדיו שפ"א והייתה אחראית על הקמת המחלקה פיתוח מוצרים חדשים והמכירות.
מנענע10 נמסר: "אנחנו מודים למירב על השנים שהובילה את מחלקת המסחר של נענע10 ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".
הפרישה של מאיר מצטרפת לשינויים בהנהלה הבכירה של נענע10. כזכור, בתחילת החודש הודיע מנכ"ל נענע10 גיא אליאב על פרישה מתפקידו לאחר 4 שנים. זאת, על רקע רכישת פעילות נענע10 על ידי JCS, שבבעלות רון לאודר לפני שבועות אחדים. לתפקיד המנכ"ל במקום אליאב הפורש, מונה ג'יבלי, ששימש בעשור האחרון כמנכ"ל חברת ההפקות JCSID (מקבוצת JCS), שמתמחה בהפקות תוכן תדמיתי ומסחרי, ופועלת גם בזירה הבינ"ל. ג'יבלי ימשיך ללוות את חברת JCSID גם במסגרת תפקידו החדש.
- 12.מוכשרת ברמות שלא הכרתי. נשמה עם לב זהב! (ל"ת)קולגה מהתעשיה 14/12/2012 09:27הגב לתגובה זו
- 11.מישהו מבפנים 13/12/2012 18:12הגב לתגובה זוולא אומרים את האמת.
- 10.עובדת בנענע10 13/12/2012 16:29הגב לתגובה זומאחלת לך מכל הלב הצלחה בהמשך בטוחה שכל ארגון שיזכה בך יהנה מכישוריך המקצועים אנושיות וחברה טובה מאחלת לך רק הצלחה ובערימות!!!
- 9.הסטן לובשת קסטרו... (ל"ת)ענת 13/12/2012 16:24הגב לתגובה זו
- 8.מכיר טוב 13/12/2012 14:35הגב לתגובה זוהפסד שלכם נענע10 מי שגייס אותה הרוויח!
- 7.עמי 13/12/2012 13:04הגב לתגובה זובזיון לענף שהיא חלק ממנו.
- 6.יעלה 13/12/2012 12:43הגב לתגובה זומי נשאר באתר הזה שהוא סוס מת? מי מהעורכים בכלל נשאר?
- 5.מקצועית ומקסימה! (ל"ת)... 13/12/2012 11:52הגב לתגובה זו
- 4.לא הביאה הישגים, לא מקצועית ואופי מגעיל (ל"ת)יניב 13/12/2012 11:43הגב לתגובה זו
- 3.אורי 13/12/2012 11:12הגב לתגובה זומפתיע שהחזיקה מעמד 5 שנים. כנראה שהכח החדש הבין עניין ושחרר את הבינוניים
- 2.אחת הטובות בשוק אם לא הכי טובה (ל"ת)תומר 13/12/2012 11:08הגב לתגובה זו
- 1.מישהו שמכיר 13/12/2012 10:31הגב לתגובה זוחבל שאת עוזבת אבל בטוח יחטפו אותך תוך שניה למקום אחר. שיהיה בהצלחה!
- (ל"ת)מקצוענית 13/12/2012 10:43הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.