לאחר 5 שנים: סמנכ"לית המכירות של נענע10 מירב מאיר פורשת מתפקידה
סמנכ"לית המכירות של נענע10, מירב מאיר, עוזבת את האתר - כך נודע לאייס. מאיר, שעובדת בנענע10 כ-5 שנים, הודיעה לראשונה על רצונה לסיים את התפקיד לפני כ-6 חודשים ולבקשת מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, הסכימה לדחות את מועד עזיבתה. כעת,
במסגרת תפקידה הייתה מאיר אחראית על כל חטיבת המכירות שלנענע10, מחלקת התוכן השיווקי, מחלקת המדיה מחלקת המכירות וכן על שיתופי פעולה ועל הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים בנענע 10.
לדברי מאיר, "לאחר 5 שנים בהן הייתי אחראית לניהול חטיבת המכירות בנענע10, והקמת גוף המדיה MASA, בתקופה זו הרחבנו והעמקנו את פעילות התוכן השיווקי ושיתופי הפעולה של האתר עם הגופים המובילים במשק, הטמענו מערכות מדיה חכמות בין היתר לקידום פעילות הפרפורמנס ופעילות הסלולאר".
מאיר הוסיפה כי "פעלנו במרץ כחלק מוועדת המדרוג באינטרנט וניסנו להוביל שינוי עמוק בשוק הדיגיטאל בישראל אני מרגישה בשלה לעבור לאתגר הבא, ובימים אלה אני בוחנת מספר הצעות. אני מאחלת לנענע 10 להמשיך לצמוח ולגדול בהובלת ההנהלה החדשה ומאמינה שיצירת חיבור אמיץ ואמיתי לערוץ 10 יתרום לכך".
קודם לתפקידה בנענע10 שימשה מאיר כמנהלת התוכן השיווקי ברדיו שפ"א והייתה אחראית על הקמת המחלקה פיתוח מוצרים חדשים והמכירות.
מנענע10 נמסר: "אנחנו מודים למירב על השנים שהובילה את מחלקת המסחר של נענע10 ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".
הפרישה של מאיר מצטרפת לשינויים בהנהלה הבכירה של נענע10. כזכור, בתחילת החודש הודיע מנכ"ל נענע10 גיא אליאב על פרישה מתפקידו לאחר 4 שנים. זאת, על רקע רכישת פעילות נענע10 על ידי JCS, שבבעלות רון לאודר לפני שבועות אחדים. לתפקיד המנכ"ל במקום אליאב הפורש, מונה ג'יבלי, ששימש בעשור האחרון כמנכ"ל חברת ההפקות JCSID (מקבוצת JCS), שמתמחה בהפקות תוכן תדמיתי ומסחרי, ופועלת גם בזירה הבינ"ל. ג'יבלי ימשיך ללוות את חברת JCSID גם במסגרת תפקידו החדש.
- 12.מוכשרת ברמות שלא הכרתי. נשמה עם לב זהב! (ל"ת)קולגה מהתעשיה 14/12/2012 09:27הגב לתגובה זו
- 11.מישהו מבפנים 13/12/2012 18:12הגב לתגובה זוולא אומרים את האמת.
- 10.עובדת בנענע10 13/12/2012 16:29הגב לתגובה זומאחלת לך מכל הלב הצלחה בהמשך בטוחה שכל ארגון שיזכה בך יהנה מכישוריך המקצועים אנושיות וחברה טובה מאחלת לך רק הצלחה ובערימות!!!
- 9.הסטן לובשת קסטרו... (ל"ת)ענת 13/12/2012 16:24הגב לתגובה זו
- 8.מכיר טוב 13/12/2012 14:35הגב לתגובה זוהפסד שלכם נענע10 מי שגייס אותה הרוויח!
- 7.עמי 13/12/2012 13:04הגב לתגובה זובזיון לענף שהיא חלק ממנו.
- 6.יעלה 13/12/2012 12:43הגב לתגובה זומי נשאר באתר הזה שהוא סוס מת? מי מהעורכים בכלל נשאר?
- 5.מקצועית ומקסימה! (ל"ת)... 13/12/2012 11:52הגב לתגובה זו
- 4.לא הביאה הישגים, לא מקצועית ואופי מגעיל (ל"ת)יניב 13/12/2012 11:43הגב לתגובה זו
- 3.אורי 13/12/2012 11:12הגב לתגובה זומפתיע שהחזיקה מעמד 5 שנים. כנראה שהכח החדש הבין עניין ושחרר את הבינוניים
- 2.אחת הטובות בשוק אם לא הכי טובה (ל"ת)תומר 13/12/2012 11:08הגב לתגובה זו
- 1.מישהו שמכיר 13/12/2012 10:31הגב לתגובה זוחבל שאת עוזבת אבל בטוח יחטפו אותך תוך שניה למקום אחר. שיהיה בהצלחה!
- (ל"ת)מקצוענית 13/12/2012 10:43הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
