פרסום ראשון

לאחר 5 שנים: סמנכ"לית המכירות של נענע10 מירב מאיר פורשת מתפקידה

מאיר הביעה את רצונה לפרוש מתפקידה באתר כבר לפני חצי שנה, אולם לבקשתו של גיא אליאב, המנכ"ל שפרש אף הוא לפני מספר שבועות, נשארה
משה בנימין | (13)

סמנכ"לית המכירות של נענע10, מירב מאיר, עוזבת את האתר - כך נודע לאייס. מאיר, שעובדת בנענע10 כ-5 שנים, הודיעה לראשונה על רצונה לסיים את התפקיד לפני כ-6 חודשים ולבקשת מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, הסכימה לדחות את מועד עזיבתה. כעת, לאחר פרישתו של אליאב ועם מינויו של יריב ג'יבלי לתפקיד, החליטה גם היא לסיים את תפקידה.

במסגרת תפקידה הייתה מאיר אחראית על כל חטיבת המכירות שלנענע10, מחלקת התוכן השיווקי, מחלקת המדיה מחלקת המכירות וכן על שיתופי פעולה ועל הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים בנענע 10.

לדברי מאיר, "לאחר 5 שנים בהן הייתי אחראית לניהול חטיבת המכירות בנענע10, והקמת גוף המדיה MASA, בתקופה זו הרחבנו והעמקנו את פעילות התוכן השיווקי ושיתופי הפעולה של האתר עם הגופים המובילים במשק, הטמענו מערכות מדיה חכמות בין היתר לקידום פעילות הפרפורמנס ופעילות הסלולאר".

מאיר הוסיפה כי "פעלנו במרץ כחלק מוועדת המדרוג באינטרנט וניסנו להוביל שינוי עמוק בשוק הדיגיטאל בישראל אני מרגישה בשלה לעבור לאתגר הבא, ובימים אלה אני בוחנת מספר הצעות. אני מאחלת לנענע 10 להמשיך לצמוח ולגדול בהובלת ההנהלה החדשה ומאמינה שיצירת חיבור אמיץ ואמיתי לערוץ 10 יתרום לכך".

קודם לתפקידה בנענע10 שימשה מאיר כמנהלת התוכן השיווקי ברדיו שפ"א והייתה אחראית על הקמת המחלקה פיתוח מוצרים חדשים והמכירות.

מנענע10 נמסר: "אנחנו מודים למירב על השנים שהובילה את מחלקת המסחר של נענע10 ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".

הפרישה של מאיר מצטרפת לשינויים בהנהלה הבכירה של נענע10. כזכור, בתחילת החודש הודיע מנכ"ל נענע10 גיא אליאב על פרישה מתפקידו לאחר 4 שנים. זאת, על רקע רכישת פעילות נענע10 על ידי JCS, שבבעלות רון לאודר לפני שבועות אחדים. לתפקיד המנכ"ל במקום אליאב הפורש, מונה ג'יבלי, ששימש בעשור האחרון כמנכ"ל חברת ההפקות JCSID (מקבוצת JCS), שמתמחה בהפקות תוכן תדמיתי ומסחרי, ופועלת גם בזירה הבינ"ל. ג'יבלי ימשיך ללוות את חברת JCSID גם במסגרת תפקידו החדש.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    מוכשרת ברמות שלא הכרתי. נשמה עם לב זהב! (ל"ת)
    קולגה מהתעשיה 14/12/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מישהו מבפנים 13/12/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    ולא אומרים את האמת.
  • 10.
    עובדת בנענע10 13/12/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    מאחלת לך מכל הלב הצלחה בהמשך בטוחה שכל ארגון שיזכה בך יהנה מכישוריך המקצועים אנושיות וחברה טובה מאחלת לך רק הצלחה ובערימות!!!
  • 9.
    הסטן לובשת קסטרו... (ל"ת)
    ענת 13/12/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מכיר טוב 13/12/2012 14:35
    הגב לתגובה זו
    הפסד שלכם נענע10 מי שגייס אותה הרוויח!
  • 7.
    עמי 13/12/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    בזיון לענף שהיא חלק ממנו.
  • 6.
    יעלה 13/12/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    מי נשאר באתר הזה שהוא סוס מת? מי מהעורכים בכלל נשאר?
  • 5.
    מקצועית ומקסימה! (ל"ת)
    ... 13/12/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא הביאה הישגים, לא מקצועית ואופי מגעיל (ל"ת)
    יניב 13/12/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אורי 13/12/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    מפתיע שהחזיקה מעמד 5 שנים. כנראה שהכח החדש הבין עניין ושחרר את הבינוניים
  • 2.
    אחת הטובות בשוק אם לא הכי טובה (ל"ת)
    תומר 13/12/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מישהו שמכיר 13/12/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    חבל שאת עוזבת אבל בטוח יחטפו אותך תוך שניה למקום אחר. שיהיה בהצלחה!
  • (ל"ת)
    מקצוענית 13/12/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״