מרקורי אינטראקטיב

חזי שטרנליכט |

מרקורי אינטראקטיב חתמה על הסכם עם פרגרין מערכות, על פיו, מתכננות החברות לשווק ולמכור מערך מוצרים לניהול שירותי IT תואמי Information Technology Infrastructure Library (ITIL®).

מרקורי מתעתדת לשלב את מוצרי ניהול היישומים שלה, שהפכו למובילים בתעשייה, בתוכנת ניהול נכסי ושירותי המחשוב של פרגרין. ההיצע המשולב של מרקורי ופרגרין יסייע ללקוחות למטב את תהליכי התמיכה ואספקת ה-IT, לרבות ניהול אירועים ובעיות, ניהול שינויים וקונפיגורציה, וניהול רמות שירות וזמינות.

"הרבה חברות מאמצות את ITIL כדי לגבש גישה מובנית ומסודרת לניהול שינויי IT ולספק שירותי מחשוב באיכות גבוהה לכל חלקי הארגון," אמר קריס בריטיין, סמנכ"ל ומנהל מחקר בחברת גרטנר. "על מנת לממש את הפוטנציאל של ITIL, חברות רבות ממזגות את הטכנולוגיות הטובות ביותר לפתרון בעיות וניהול שינויים בבסיס נתונים פדרטיבי לניהול קונפיגורציה (CMDB)."

במסגרת ההסכם, מרקורי ופרגרין ישתפו פעולה כדי לסייע ללקוחות להשיג את התועלות הבאות:

? כינון תהליך מקיף של ניהול שינויים: הלקוחות יוכלו להשתמש ב-Mercury Governance Center? בשילוב עם Mercury Application Mapping? ו-ServiceCenter® של פרגרין כדי ליצור סדרי עדיפויות ולנהל בקשות לשינויי IT, לבצע ניתוח תרחישי "מה היה קורה אילו" על מנת לאמוד את ההשפעה העסקית של שינויים וכדי למכן את פריסת השינויים בשטח ? הקמת CMDB פדרטיבי: הלקוחות יוכלו לשתף את נתוני הקונפיגורציה בין CMDB אקטיבי של פרגרין לבין CMDB אוניברסלי של מרקורי לגבי נכסי IT, מרכיבי יישומים והקשרים המורכבים בין רכיבי טכנולוגיה ? שיפור רציפות שירותי ה-IT על מנת לקצר את משך הזמן הממוצע עד לפתרון הבעיה: הלקוחות יוכלו לנצל את האינטגרציה בין Mercury Availability Center? ו-Peregrine ServiceCenter® כדי לקבוע במהירות מה ההשפעה העסקית של בעיית IT, להציב קדימויות ולהאיץ את תהליך פתרון הבעיה וכן- ? ניהול רמות שירותי המחשוב מקצה לקצה: השילוב של Mercury Business Availability Center עם Peregrine ServiceCenter יאפשר ללקוחות להשיג שקיפות (visibility), יכולת ניהול ודיווח לגבי שירותי IT, לרבות הסכמי רמת שירות (SLAs) והסכמי רמת תפעול (OLAs).

"יצירת תהליך סגור של ניהול שינויים היא גורם מפתח במיטוב ניהול שירותי המחשוב המאפשר לחברות להבין את השלכות השינוי, לבצע את השינוי ולהבטיח את האפקטיביות שלו," אמר סטיבן אליוט, מנהל מחקר ב-IDC. "לשם כך יש צורך בשילוב נכון של ניהול קונפיגורציה ושינויים ברובדי היישומים והתשתית ובגישה מקיפה לניהול מחשוב."

"צוותי תפעול מחשוב ממטבים הן את יישומי התוכנה והן את תשתית המחשוב על מנת להשיג תוצאות עסקיות אמינות וחסכוניות," אמר יובל סקרלט, סמנכ"ל בכיר למוצרים במרקורי. "הסכם בין מרקורי לפרגרין מספק מענה לצורך הדוחק של הלקוחות במודל משותף לניהול שירותים תואם ITIL. שילוב המומחיות של מרקורי בניהול יישומים עם מוצרי ניהול הנכסים והשירותים של פרגרין יסייעו ללקוחותינו למטב את ערך יוזמות ה-ITSM שלהם."

"הברית האסטרטגית עם מרקורי מאפשרת לנו להאיץ את אספקת הפתרונות המרכזיים בחזון המחשוב האופטימלי של פרגרין באמצעות שימוש בכלי ניתוח ודיגום החלטות מתקדמים הממטבים את ביצועי המחשוב התומכים בעסק," אמרה דבורה טראוב, סמנכ"לית בכירה למוצרים בפרגרין. "שילוב היכולות כגון Mercury Application Mapping עם טכנולוגיות Optimal IT יאפשר ללקוחותינו להגיב לשינויים בתשתית המחשוב באופן פרואקטיבי המבוסס על תפיסה גלובלית של תשתית המחשוב."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה