עונה שנייה ושלישית ל'פיני' בהפקת ynet - שתיהן על צג המחשב שלכם

האתר יוצא בהפקת העונות החדשות כחלק ממהלך שמכוון להעמקת תכני הוידיאו שלו. הקאסט יכלול את טל ברקוביץ' פלוס מספר שחקנים בינלאומיים
דפנה פלס | (4)

ynet יפיק שתי עונות נוספות של הדרמה הקומית 'פיני' וישדר אותן. העונה הראשונה, שתכלול 10 פרקים, צפויה לשידור בתחילת ינואר כשלאחר מכן תעלה השלישית. הפקת הסדרה כתכנית אינטרנטית היא חלק ממהלך להעמקת תכני הוידיאו של האתר.

'פיני', שיוצריה הם אודי שדמי ותומר בריזדה (שאף מגלם את הדמות הראשית), מתארת את חוויותיו של פיני בן טובים, צעיר ישראלי אחרי צבא שהיה טבח בקריה ושמנסה להפוך לשף מדופלם בלונדון. פערי המנטאליות, מחסום השפה והבדלי התרבות שבינו לבין הנקרים בדרכו מייצרים סיטואציות קומיות, טיפוסיות לישראלים.

בעונות החדשות תופיע השחקנית-דוגמנית טל ברקוביץ' ולצדה מספר שחקנים בינלאומיים כמו שרלוט בקט וסטיבן הו, שהשתתפו בסדרות של ה-BBC, ושרה ג'ינאק שלקחה חלק בהפקות שונות בצרפת. הסדרה צולמה בלונדון ובפריז והיא דוברת עברית, אנגלית וצרפתית.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שאול עבודי 10/02/2012 01:49
    הגב לתגובה זו
    סידרה חמודה - אהבתי את הדמויות - קרלה מדהימה - וכל הכבוד לכם על ההשקעה . אני ממתין בכיליון עיניים להמשך .
  • 3.
    איציק 20/11/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
    כל סדרה שעשו עד היום היה מביך ברמות אחרות.
  • 2.
    סדרה מטופשת ורדודה (ל"ת)
    רוית 17/11/2011 21:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אריאלה 17/11/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    גם אם ידגדגו אותך ברגל עם נוצה לא תצחק
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.