10 שנים נוספות ל- TNS העולמית במדידת הרייטינג בסין
חברת TNS מהמובילות בעולם בנושא מחקרי שווקים, הודיעה על הארכה ב-10שנים של ההסכם למדידת הצפייה בטלוויזיה והאזנה לרדיו בסין, בשיתוף עם חברת CSM Media Research.
חברת CSM Media Research שנוסדה ב-1996 הצטרפה ל- TNS ושותפתה הסינית – CTR Market Research שהינה החברה המובילה במחקרי שוק בסין.
לדברי איתן כסיף מנכ"ל TNS טלגאל (מודדת הריטינג לטלויזיה בישראל): "חידוש ההסכם הנוכחי בסין לתקופה של 10 שנים נוספות מוכיח את האמון שרוכשים לקוחות בעולם למערכת מדידת הצפייה שמספקת TNS, חידוש הסכם זה מתווסף לזכיה מחדש של TNS בבריטיניה עליה הוכרז לפני כחודש".
בהסכם הראשוני שהיה ל-10 שנים הצליחה השותפות באופן יוצא מהכלל במדגמי פאנלים בערים, פאנלים בפרובינציות ופאנל כלל לאומי וסיפקה נתוני האזנה לרדיו וצפייה בתחנות מקומיות, אזוריות, וכלל ארציות.
פאול וונג, המנכ"ל של CSM Media Research אמר: "תעשיית המדיה הגדולה והמתפתחת במהירות בסין, הרוויחה במידה עצומה ממערכת מדידת הצפייה בטלוויזיה וההאזנה לרדיו שלנו. מאמצינו סללו את הדרך לגידול בתקציב הפרסום ברדיו ובטלוויזיה. נתונים מקיפים של מדידת הצפייה סיפקו תמיכה מצוינת למותגים, מוצרים ושירותים מגוונים אשר חיפשו דרך לבסס את מקומם בשוק הצרכנות הסיני".