קמפיין החוצות של דפי זהב כבש את דף הבית של Creativity
הישג בינלאומי נוסף לקמפיין החוצות של דפי זהב. הקמפיין כבש את התואר המכובד של אחד מ-3 העבודות הנבחרות באתר היוקרתי Creativity On- Line (Adcritic) והופיע בעמוד הראשי של האתר.
אתר Creativity , מבית Advertising Age, מופץ מדי חודש ל-98,000 אנשי קריאייטיב מבחירי תעשיית הפרסום, כמו גם ללקוחות הגדולים בעולם. האתר הקריאטיבי מרכז את העבודות החדשות הטובות בעולם, תוך מתן ביקורת נוקבת ודיווח חדשותי על הענף.
קמפיין החוצות של דפי זהב, מבית שלמור אבנון עמיחי Y&R, עלה לאוויר בשנה האחרונה במספר גלים וזכה להתייחסות רבה בישראל ובעולם. הקמפיין אף זכה במדליית כסף בתחרות ה-Golden Drum והיה מועמד כפיינליסט בפסטיבל ניו-יורק.
במסגרת הקמפיין, הופקו כ-20 שלטי חוצות שונים תוך שימוש בטכניקות שונות בתלת מימד והתייחסות לסביבה. הקמפיין קידם את אתר האינטרנט החדש של דפי זהב (d.co.il) והביא לגידול של עשרות אחוזים בכניסות לאתר.