פרסומאים: מומחי אינטראקטיב יחליפו את אנשי הפרסום
53% מאנשי הפרסום מאמינים כי בשנים האחרונות יתפסו משרדי האינטראקטיב את מקומם של משרדי הפרסום, כך עולה מתוצאות סקר שערך אתר פרסום, האתר של איגוד חברות הפרסום.
הסקר נערך באמצעות עלון החדשות של האתר, וכלל כ-3000 נשאלים מעולם הפרסום.
תימור גורדון, נציג חברות האינטראקטיב באיגוד חברות הפרסום, מסביר, כי "מגמת התחזקותם של חברות האינטראקטיב והשיווק דיגיטלי בעולם כולו וגם בישראל הולכת ומתגברת. חברות האינטראקטיב שולטות היום בנתח שוק של 7% (לפי נתוני זניט מדיה) מכלל שוק הפרסום בישראל, אך יתרון האינטראקטיביות ויכולת התיקשור המיידית עם קהלי היעד צפויים להגדיל את נתח השוק של תחום האינטראקטיב למעל ל-15% בתוך כמה שנים, וכן את התבססות האינטרנט כמדיום השלישי בישראל פרט לעיתונות וטלוויזיה". בנוסף, בשאלון החודשי לבחירת הפרסומת היצירתית ביותר מתוך חמש הפרסומות המושקעות, זכתה בקטגוריית החשמל, הפרסומת של אריאלי לביג בוקס- רשת האלקטרוניקה והבידור, ברוב של 48%. בקטגורית מונדיאל- ברוב של 47%, זכתה הפרסומת של שלמור אבנון עמיחי לטלוויזיה ניופאן ובקטגורית התיירות זכתה הפרסומת של מק'אן אריקסון לאל-על ברוב של 45%.