MUSK OIL בניחוח חדש: מיתוג מחודש ופיתוח קו מוצרים
חברת אינטרקוסמא, יצרנית ומשווקת מותג MUSK OIL, השלימה את תהליך המיתוג מחדש וחשפה באירוע השקה את הניחוחות, האריזות והמוצרים החדשים של המותג MUSK OIL.
לצד הניחוח המוכר של MUSK OIL יוצבו על המדפים שני ניחוחות חדשים: ניחוח ה-RED ROSE וניחוח ה-WOOD&AMBER. בנוסף, פיתחה אינטרקוסמא סדרה חדשה בת 8 מוצרים לכל ניחוח ובהם: בשמים, תחליב לחות, ג'ל רחצה, חמאת גוף, דיאודורנטים ופילינג.
תהליך רענון המותג ופיתוח סדרת מוצרים חדשה החל לפני כשנה, לאור ממצאי סקר אומניבוס שנערך בחודש מרץ 2006 באמצעות חברת מידע שיווקי, בקרב 500 נשים בגילאי 18 ומעלה. הסקר גילה כי 41% מהנשאלות אמרו בוודאות כי MUSK OIL הינו מותג בינלאומי ומרבית מהנשאלות השיבו כי היו מצפות למצוא על המדפים מוצרי טיפוח נוספים של המותג.
עם סיומו של התהליך, מעריכים באינטרקוסמא, כי היקף ההשקעה יסתכם בכ-750 אלף דולר.
רויטל רובינשטיין, מנהלת מותג MUSK OIL באינטרקוסמא, ציינה, כי "היקף המכירות השנתי ממותג MUSK OIL נאמד כיום בכ-3 מיליון שקל. במהלך השנה הקרובה אנו צופים כי נוכל להחזיר את ההשקעה במותג וכי מכירות המותג יגדלו באופן משמעותי לאור השקת המוצרים החדשים ויסתכמו בעלייה של כ-300%".
בנוסף לפיתוח קו המוצרים שונתה גם האריזה בהתאם לערכי המותג, המשדרים חושניות, עונג ותשוקה. לסדרה הקלאסית המוכרת הותאם גוון הברונזה בעיטור מלאכים, לסדרת ה-RED ROSE נבחר הצבע האדום בעיטור שפתיים וסדרת ה-WOOD&AMBER עוצבה בירוק בשילוב לבבות ופרפרים. מוצרי MUSK OIL ישווקו ברשתות השיווק והפארם, ביניהן הריבוע הכחול, המשביר החדש לצרכן, שופרסל, סופר פארם וניו פארם.