צבר תיירות ונופש משקיעה 2.5 מיליון שקל בקמפיין קיץ
חברת צבר תיירות ונופש הודיעה היום (א') על עלייה לאוויר עם קמפיין פרסום לקידום חופשות בחו"ל בחודשי הקיץ, תחת הסיסמא: "חו"ל זה לא סיפור. צבר." ובהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום מבוסס על סדרה של סרטונים, אשר צולמו בבולגריה, ומייצגים יעדים שונים בעולם. הרעיון המרכזי של הסרטים הוא שאם יש "בעיה" או "דילמה" שצריך לפתור או אם אתה "לחוץ", הפתרון נמצא בחופשה בחו"ל עם צבר.
חיה ברק, סמנכ"ל השיווק של צבר, אומרת: "בסקר שערכנו לאחרונה עלה כי 42% מהישראלים נסעו לחו"ל במהלך השנתיים האחרונות. כיום הנסיעה לחו"ל נגישה ביותר והיא מספקת מענה לכל קהל יעד ובכל רמת מחיר. לחברת צבר סל מוצרים אטרקטיבי לחו"ל המותאם לקהל הישראלי, על כן שמנו לנו למטרה לבסס את מעמדה של צבר כקמעונאית מרכזית במכירת חופשות לחו"ל, במיוחד בעונת השיא של הקיץ."
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, ישודר בערוצי המדיה השונים הכוללים טלוויזה, רדיו ,עיתונות ואינטרנט.
חברת צבר תיירות ונופש, בשליטת קבוצת גנדן תיירות, מתמחה בתיירות פנים ותיירות יוצאת. לחברה 13 סניפים ברחבי הארץ ומוקד הזמנות טלפוני.