אורנג' מגיבה על ה"היפ" של סלקום: משיקה בלוג חדש
התחרות הגוברת בין חברות הסלולר נמשכת. לאחר שסלקום הודיעה בשבוע האחרון על השקת אתר היפ, המאפשר יצירת תוכן עצמי על ידי הקהילה ושידורו במכשיר הסלולר, מכריזה אורנג' על פרוייקט חדש בתחום עולם התוכן ושימושי הדור השלישי- תוכנית my blog, רצועת בלוגים חדשה של רשת (מזכייניות ערוץ 2), במרכזה משחק ריאליטי המציג יומני וידיאו אישיים. התוכנית תעלה באמצע יולי ותשודר בשידור חי בימים א'-ג', כאשר בכל תכנית יוצגו חמישה וידיאו-בלוגים אשר יתחרו ביניהם.
הבלוגרים- כישרונות צעירים בגילאי 14-21 המשתתפים בתוכנית, יועלו לשידור באמצעות שיחות הוידיאו ברשת אורנג'. צופי התכנית יצביעו מדי יום עבור ה-'בלוגר האהוב' כאשר מספר רב של נקודות ישאיר אותו בתכנית בעוד שמספר מועט יביא להדחתו. בנוסף, מנויי הדור השלישי יוזמנו להגיב לתכנים בתכנית באמצעות שיחת וידיאו ובכל תוכנית יוצג בלוג סלולרי מפתיע.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange:"כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של orange בעולם הצעירים, אנו מתמקדים ביצירת דיאלוג בגובה העיניים, המבוסס על עולמות התוכן הדינאמיים שלהם. אנו מייצרים עבורם באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות חדשות ויצירתיות, זירות התקשרות משלימות התואמות את צרכיהם". לדברי החברה, החבירה לתוכנית הבלוגים מהווה המשך טבעי לשירות הבלוג הסלולרי שהושק לפני כחודשיים, המאפשר למשתמשים ליצור תוכן עצמאי ולהציגו במדיות השונות. התוכנית תשודר בפורטל הדור השלישי-oboxlive ללקוחות החברה.