סופר פארם
צילום: חן גלילי

תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן

אחרי 30 שנה בבאומן בר ריבנאי, עובר התקציב למשרד הפרסום הגדול בשוק הישראלי. במקביל יוקם בסופר-פארם יחידת קריאייטיב ואסטרטגיה, כמעיין משרד בתוך החברה, בניהולם של נדב פרסמן ורם ברוך
אלכסנדר כץ |

סופר פארם (צילום: חן גלילי)

.

סופר פארם הודיע היום כי מקאן תל אביב זכתה בתקציב המדיה שלה. על פי הערכות בשוק, התקציב יעמוד על כ-80 מיליון שקלים. ההכרזה הזו הגיעה בתום מכרז שנערך ובו התמודדו יוניברסל מקאן, יוניון ומדיה קום מקובצת אדלר חומסקי. ב-30 שנה האחרונות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי טיפל בתקציב רשת בתי המרקחת והפרפומריה הגדולה בישראל.

 

תקציב הפרסום של הרשת ינוהל למעשה בשתי יחידות מקצועיות נפרדות. הראשונה היא רכש המדיה באונליים ובאופליין, יחד עם ליווי אסטרטגי, שתנוהל כאמור על ידי מקאן. השנייה היא יחידת קריאייטיב ואסטרטגיה חדשה שתוקם ותנוהל כמשרד עצמאי בתוך הרשת, על ידי רם ברוך ונדב פרסמן, שהיה בעבר מנכ"ל משרד מקאן תל אביב, ועוד לפני כן היה המשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, שבו גם היה אחראי על תקציב סופר פארם..

 

סופר-פארם מונה למעלה מ-270 סניפים. מאז שהוקמה בסוף שנות ה-70, היא פועלת ברישיון בית מרקחת, ומפעילה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה, וכמו כן את המותג הפרטי Life. בנוסף, היא מפעילה גם אתר למכירה באונליין שמשלב לצד מוצרים של הרשת גם מוצרים של מוכרים בשלל תחומים, בנוסף למגוון המוצרים הקיימים כיום בסניפים.

 

לפני כשנה הרחיבה סופר-פארם את פעילותה, והקימה את רשת הדיילי'ס (DAILY'S) המציעה אוכל טרי בשיטת GRAB & GO, ואת רשת מרפאות BEAUTY CLINIC המתמחה באסתטיקה רפואית.

 

לאחרונה הובילה הרשת שני קמפיינים משמעותיים. הראשון בכיכובה של השחקנית דניאל גל שעסק באתר סופר-פארם אונליין, ובמסגרתו השיקו שלל קטגוריות חדשות החל ממכשירי כושר, מכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים שנמכרים באתר. הקמפיין השני וההומריסטי עסק במותג הפרטי Life, בכיכובם של משפיעני רשת ויוצרי תוכן, בהם עדן דניאל גבאי ומיה דגן, ובליווי הקריינות והייעוץ המוזיקלי של דלית רצ'סטר.

 

סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם, עופר לוי, מסר: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אנו יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ושיתוף הפעולה הפורה ויוצא הדופן לאורך השנים, ונערכים לאתגר הבא. בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים, ואנחנו מאמינים שיאפשר לנו להמשיך להוביל בכל עולמות המיתוג והשיווק".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.