שחקני מכבי תל אביב חוגגים
צילום: מסך ערוץ 5
רייטינג

משחק העונה - גם ברייטינג: 10.4% לקרב הצמרת של ליגת העל

עוד קרב צמוד בין רשת וקשת: בעוד צומת מילר הובילה את טבלת הרייטינג, בקרב כלל האוכלוסייה  משחקי השף ניצבת בראש. וכמה רשמה העונה החדשה של הכרישים?
אייס | (5)

נתוני הצפייה של אתמול עמדו בסימן קרב צמוד בין הזכייניות: בפריים טיים, צומת מילר (קשת 12) רשמה 14.1%, משחקי השף (רשת 13) ניצבה מעט מאחוריה עם 13%. עם זאת, בקרב כלל האוכלוסייה ריאליטי הבישול התייצב בפסגה עם K348 ביחס ל-K332 לקומדיה של אדיר מילר.

השקת העונה החדשה של הכרישים (קשת 12) ניפקה 11.8% (K289), בכאן 11 השיגו העונות החדשות של בואו לאכול איתי וקופה ראשית, 2.5% ו-2%.2 בהתאמה. משחק העונה של ליגת העל בכדורגל, בו גברה מכבי תל אביב על מכבי חיפה, סיפק נתון מרשים של 10.4%.

בגזרת הלייט נייט, הצינור (רשת 13) נטלה את ההובלה עם 9.4%. חי בלילה (קשת 12) גרפה 6.7%, והיום שהיה (רשת 13) עם 5.5%. נקסט (קשת 12) התספקה ב-5.2%.

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.8%,

העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

בגזרת פרה פריים

קשת 12 ממשיכה לתת את הטון, אך נחלשה מעט ביחס לפתיחת השבוע: חמש עם רפי רשף ניפקה 6.8%, שש עם עודד בן עמי רשמה 9.3%, גיא פינס עם 10.1% ותכנית חיסכון  הניבה 14.5%.

ברשת 13, החדשות עם יעקב אילון הסתפקה ב-2.8%, כאשר שלוש התכניות הבאות - שש עם אמנון לוי, לפני החדשות ושווה כסף – רשמו נתון זהה של 4.3%.

במהדורות החדשות

החדשות 12 ממשיכה להוביל עם 15.9% (K509), חדשות 13 עם ערב סולידי של 6.4% (K227), אחרי סיפתח מוצלח ביום ראשון, וחדשות הערב בכאן 11 חזרה לגודל טבעי עם 3.3% (K84).

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שאולי 08/01/2020 13:51
    הגב לתגובה זו
    אחלה רייטינג אחלה משחק אחלה טלבזיה
  • 4.
    גם אחרי שהסתירו את הרייטינג הם עדיין 3.3% בשיא. נוכלים (ל"ת)
    ח ח חח 07/01/2020 16:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זה רק אני או שצומת מילר לא מצחיקה ולא מעניינת? (ל"ת)
    מתן 07/01/2020 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלעד 07/01/2020 12:02
    הגב לתגובה זו
    3.3% למהדורת חדשות מרכזית. 3.3%. מה עוד אפשר לומר? לא, לדעתי זה לא "הגודל הטבעי" של אוסף האפסים בתאגיד, ממש לא. התאגיד עדיין נהנה ממקבצי הפרסומת הארוכים בשני הערוצים האחרים. שידורי החדשות של תאגיד השידור הם לדעתי בדיחה עצובה: מנהל חדשות גרוע, עורך מביך, כתבים עלובים, עילגים (וסליחה - גם די מכוערים....), מי יישב לצפות בדבר המביך והעלוב הזה? ולכן, הגודל הטבעי של חדשות התאגיד הוא אפס, ועוד אפס ועוד אפס. או, כמו בסיסמא של התאגיד עצמו - "תעשו 0 ועוד 0 בשלט"....חחח....
  • 1.
    ניב 07/01/2020 11:13
    הגב לתגובה זו
    הריטינג היה 21 אחוז.....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״