בחירות 2019 - אולפן חדשות 12 רחבת הכנסת
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מתאוששים מהבחירות: ירידה של כ-10% בצפייה במהדורות

אחרי הנתונים הגבוהים בערב הבחירות, אתמול הרייטינג המצרפי של המהדורות ירד בכ-4 נק'. פער לא גדול בין חדשות 12 לחדשות 13
אלכסנדר כץ | (1)

אפטר שוק אחרי יום הבחירות: מהדורת החדשות של קשת 12 רשמה אמש (יום ד') 15.3% בקרב יהודים ו-410 אלף צופים באוכלוסייה הכללית בלבד, ומולה חדשות 13 עם 9.8% (290K) – בפער קטן יחסית של כ-5.5 נקודות בלבד. בהמשך העבירה חדשות 2 משדר מיוחד עד 22:15 שניפק 11.8%.

 

חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.7% (155K), וחדשות ערוץ 20 עם 1.5%. בסך הכל צפו במהדורות אתמול 32.3% מול 36.2% יממה לפני כן, כלומר ירידה חדה של 11% ברייטינג. 

 

ובפריים-טיים: הישרדות VIP  (רשת 13) קיבלה 16.2% (487K), וחלקה הראשון התמודד במהדורה המיוחדת של חדשות 12. בהמשך שודר בקשת מונית הכסף שהסתפקה ב-9% (246K). רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (ספורט 5) הניב 7.7%, המרדף (כאן 11) ניפקה 4.8% (135K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) מ-21:15 עד 22:15 עם 1.6%.

'הצינור' (רשת 13) רשמה נתון גבוה של 10.5%. 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.2%, מהדורת חדשות מיוחדת (חדשות 12) - 6%, מה נסגר (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.6%, הריאיון עם ראש הממשלה שנפסל על ידי ועדת הבחירות המרכזית (ערוץ 20) – הניב אתמול ביו השעות 22:15 ל-22:32 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.5%.

 

רצועת הבוקר:

אולפן הבחירות של חדשות 12 מ-7:00 עד 8:30 רשם נתון גבוה של 10.5%, ואחריו חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 6.5%.

אולפן הבחירות של חדשות 13 בין 7:00 ל-8:00 הניב 6%, לאחריו אולפן בחירות בין 8:00 ל-9:00 עם 5.1%, ואז העולם הבוקר (רשת 13) עם 3%.

משדר בחירות של כאן מ-6:00 בבוקר עמד על 1.2%, והמשדר מ-8:00 עם 2.2%.

שידורי אחה"צ 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף קיבלה 9.4%, ואחריה שש עם עודד בן עמי עם 9.5%. ערב טוב עם גיא פינס ניפקה 9.5%, ואחריה מהדורה מוקדמת עם 11.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון ניפקה 4.2%, שש עם אמנון לוי הניבה 4.7%, לפני החדשות קיבלה 6%, ואז ברקוד עם 7.7%

כאן 11: ערב ערב הניבה 0.9%, קלמן וסגל שהוקדמה ל-18:00, ניפקה 1.4%, ב-19:00 חדשות הערב - מהדורה מוקדמת (כאן 11) הניבה 2.9%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.4%.

ערוץ 20: משדר מיוחד רשם 0.2%, וריקלין ומגל במהדורה ארוכה מ-18:00-19:30 עם 0.4%. מהדורה מוקדמת רשמה 1.2%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא זכור לי שאתמול היה ברקוד (ל"ת)
    אבנר 11/04/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.