בחירות 2019 - אולפן חדשות 12 רחבת הכנסת
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

מתאוששים מהבחירות: ירידה של כ-10% בצפייה במהדורות

אחרי הנתונים הגבוהים בערב הבחירות, אתמול הרייטינג המצרפי של המהדורות ירד בכ-4 נק'. פער לא גדול בין חדשות 12 לחדשות 13
אלכסנדר כץ | (1)

אפטר שוק אחרי יום הבחירות: מהדורת החדשות של קשת 12 רשמה אמש (יום ד') 15.3% בקרב יהודים ו-410 אלף צופים באוכלוסייה הכללית בלבד, ומולה חדשות 13 עם 9.8% (290K) – בפער קטן יחסית של כ-5.5 נקודות בלבד. בהמשך העבירה חדשות 2 משדר מיוחד עד 22:15 שניפק 11.8%.

 

חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.7% (155K), וחדשות ערוץ 20 עם 1.5%. בסך הכל צפו במהדורות אתמול 32.3% מול 36.2% יממה לפני כן, כלומר ירידה חדה של 11% ברייטינג. 

 

ובפריים-טיים: הישרדות VIP  (רשת 13) קיבלה 16.2% (487K), וחלקה הראשון התמודד במהדורה המיוחדת של חדשות 12. בהמשך שודר בקשת מונית הכסף שהסתפקה ב-9% (246K). רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (ספורט 5) הניב 7.7%, המרדף (כאן 11) ניפקה 4.8% (135K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) מ-21:15 עד 22:15 עם 1.6%.

'הצינור' (רשת 13) רשמה נתון גבוה של 10.5%. 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.2%, מהדורת חדשות מיוחדת (חדשות 12) - 6%, מה נסגר (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.6%, הריאיון עם ראש הממשלה שנפסל על ידי ועדת הבחירות המרכזית (ערוץ 20) – הניב אתמול ביו השעות 22:15 ל-22:32 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.5%.

 

רצועת הבוקר:

אולפן הבחירות של חדשות 12 מ-7:00 עד 8:30 רשם נתון גבוה של 10.5%, ואחריו חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 6.5%.

אולפן הבחירות של חדשות 13 בין 7:00 ל-8:00 הניב 6%, לאחריו אולפן בחירות בין 8:00 ל-9:00 עם 5.1%, ואז העולם הבוקר (רשת 13) עם 3%.

משדר בחירות של כאן מ-6:00 בבוקר עמד על 1.2%, והמשדר מ-8:00 עם 2.2%.

שידורי אחה"צ 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף קיבלה 9.4%, ואחריה שש עם עודד בן עמי עם 9.5%. ערב טוב עם גיא פינס ניפקה 9.5%, ואחריה מהדורה מוקדמת עם 11.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון ניפקה 4.2%, שש עם אמנון לוי הניבה 4.7%, לפני החדשות קיבלה 6%, ואז ברקוד עם 7.7%

כאן 11: ערב ערב הניבה 0.9%, קלמן וסגל שהוקדמה ל-18:00, ניפקה 1.4%, ב-19:00 חדשות הערב - מהדורה מוקדמת (כאן 11) הניבה 2.9%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.4%.

ערוץ 20: משדר מיוחד רשם 0.2%, וריקלין ומגל במהדורה ארוכה מ-18:00-19:30 עם 0.4%. מהדורה מוקדמת רשמה 1.2%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא זכור לי שאתמול היה ברקוד (ל"ת)
    אבנר 11/04/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.