רייטינג גבוה לכוכב הבא – לקראת הגמר שישודר ביום שלישי
שלב קביעת מתמודדי גמר הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) שיתקיים מחרתיים (יום ג') רשם התחזקות ל-21.7% בקרב היהודים ו-565 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. במוצ"ש לפני שבוע הרייטינג עמד 19.4%. כך יוצא שהפער בינה לבין האח הגדול (רשת 13) גדל במקצת – למרות ש'האח' שומרת על יציבות עם 17% (495K), ומצליחה גם להתחזק ב-70% ביחס לפלטפורמה שלה – מהדורת חדשות עם מחצית הרייטינג מזה שהניבה המהדורה של קשת 12. התכנית רואים עולם (כאן 11) ניפקה 4.2% (117K).
'חי בלילה' (קשת 12) – 11.3%, שידור חוזר של 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) – 5.4%, שידור חוזר של 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.7%, סדרת הטבע 'ניו זילנד הפראית' (כאן 11) - 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (קשת 12) רשמה נתון גבוה של 14%,
וניצחה בקלות את המטה המרכזי (רשת 13) עם 6%.
שידור חוזר של זמן אמת (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת 12) הניבה 20.8% (580K),
וגברה על המגזין עם אשרת קוטלר (רשת 13) שהתחזקה בצורה משמעותית מ-8.3% ל-10.8% (318K), והקטינה את הפער הגדול בין 2 המהדורות.
חדשות השבת (כאן 11) עם אותו רייטינג כמו לפני שבוע - 3.8%, אבל עם מספר צופים נמוך הרבה יותר, 86K מול 122K לפני שבוע.
יום ו'
הסדרה סברי מרנן (קשת 12) רשמה 13.4% (473K), ואחריה פרק בשידור חוזר של 'סברי' עם 12.6% (416K). מנגד ניפקה שי בשידור (רשת 13) 7.9% (235K), ואילו שידור חוזר של הסדרה פמת"א (כאן 11) הסתפק ב-1.6% (40K).
- הזכיה של אולימפיאקוס גורמת לנו לתהות: האם הישראליות יכלו גם?
- מגן הנבחרת הוגדר כהבטחה, אבל השווי שלו ממשיך לצנוח – זו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'הכוכב הבא - הדרך אל הגמר' (קשת 12) - 7.7%, שידור חוזר שחל 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 5.2%, 2 פרקים בשידור חוזר של 'קופה ראשית' (כאן 11) - 1.2% כל אחד מהם.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ' (קשת 12) הניבה 8.9%,
מול שידור חוזר של 'שנות ה-80' (רשת 13) עם 4%, ובהמשך 'שישי – סיכום שבוע' (רשת 13) עם 5.6%.
'חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם 2.5%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) קיבלה 13.9% (471K)
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) עם 7% (214K).
חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3.1% (105K).
יום ה'
הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) קיבלה 18.3% (459K), וגברה על האח הגדול (רשת 13) עם נתון נמוך של 12.9% (353K). משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לאולימפיאקוס (ערוץ הספורט) רשם 5.6%, השעשועון המרדף (כאן 11) רשם 4.9% (106K) ובוחרים ב-20 (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.7%.
סרט הדוקו 'החתונה החרדית שלי' (קשת 12) על קורין גדעון, ולמעשה מהלך לקידום הריאליטי 2025, רשם נתון נאה של 17%, 'אנשים' (קשת 12) - 13.5%, שידור חוזר של הסדרה 'נבסו' (רשת 13) - 7.4%, לקט 'הצינור' (רשת 13) - 5.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' - 3.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.4%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 5.2%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם עודד בן עמי - 9.2%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.8% (עקפה באלפי צופים את רשף), שש עם אמנון לוי - 6.6%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, העולם היום 0- 1.4%.
ערוץ 20: 'ספורט ברשת עם גדי נס' - 0.1%, 'כולם ב-20' – 0.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.6%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (החדשות 12) עם 12.2%.
מנגד הניבה 'לפני החדשות' (רשת 13) 8.4%, ואחריה 'ברקוד' (רשת 13) עם 9.8%.
קלמן וסגל (כאן 11) ניפקה 1.7%,
'ריקלין ומגל' (ערוץ 20 ) עם 0.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 17.4% (451K),
מול חדשות 13 עם 10.7% (306K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.1% (105K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.
- 5.לילי 10/02/2019 22:19הגב לתגובה זובשום אופן לא לבחור בשפיטה ?? הגימיק שלה יביא עלינו הרבה ביקורת והיא חסרת גבולות .
- 4.תודה לקבלן ההריסות 10/02/2019 16:53הגב לתגובה זואיש חסר בושה שנכשל ולא מפוטר. תתעורר יוסי ורשבסקי. אתה ישן
- 3.אפשר לסכם שהנאחס של ערוץ10 מחסל במהירות גם את 13 (ל"ת)הסוף קרוב 10/02/2019 13:17הגב לתגובה זו
- 2.מה עם שישי בבוקר (ל"ת)ניסים 10/02/2019 12:16הגב לתגובה זו
- 1.אלעד 10/02/2019 11:47הגב לתגובה זויומן כאן, המהדורה החשובה ביותר של השבוע, עם רייטינג של 3.1%, וגם הוא מגיע כנראה בזמן הפרסומות בערוצים המסחריים. את היומן הגיש דב גילהר, אחרי שאמיר בר שלום, המגיש עד עכשיו, חטף בעיטה ועוד קרא בהודעה לעיתונות ש"נענו לבקשתו לפרוש מהגשת היומן". בברית המועצות עשו את זה יותר מכובד. אם לדעתכם רייטינג של 3.1% ליומן מרכזי הוא נתון מכובד - אני מרים ידיים. בעיניי זו השפלה מזעזעת. אבל זה עוד כלום לקראת מה שהולך לקרות לאחר שירון דקל יגיע להגשת היומן. למי שטרם קרא מפנה אתכם לדה-מרקר של סוף השבוע, לכתבה "גלי רעל" שמתארת את כהונתו של דקל כמפקד גל"צ. (הקישו בגוגל "גלי רעל" ותגיעו מייד לכתבה. זה האיש שהתאגיד לוקח להגיש את היומן, ועוד מקווה שהצופים יביעו בו אמון. מה אומרים? לא אומרים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
