חריש בנייה בניינים בניין
צילום: באדיבות: עמוד הפייסבוק של המועצה המקומית חריש
פרסום ראשון

זורע וקוצר: משרד הפרסום יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של חריש

3 שבועות לאחר שבחרה בארד תקשורת למשרד היח"צ, המועצה המקומית משלימה את המערך התקשורתי עם בחירה ביהושע TBWA שהתמודד בגמר מול בורודה קפלן
משה בנימין | (6)

בתום מכרז על תקציב הפרסום של המועצה המקומית חריש, שצפויה להפוך לעיר בשנים הקרובות, נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע - כך נודע לאייס. על התקציב שצפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים התמודדו בשלב הסופי יהושע ומשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי.

לבחירת משרד הפרסום קדמה הבחירה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת כמי שילווה תקשורתית את העיר העתידית. המהלך של המועצה לבחירת משרד יח"צ ומשרד פרסום חילוניים, מצביעה על הרצון למתג את העיר כישוב לאולכלוסייה הכללית, מה שבמגזר החרדי לא כל כך אוהבים, ובעיקר חוששים מהתכנית "לחלן" את הישוב שיועד בשלבים מוקדמים יותר עבור הציבור החרדי.

הישוב חריש הוקם עוד בשנות ה-80 כקיבוץ, ובהמשך ננטש. בשנות ה-90 הוקם על אדמות הקיבוץ הנטוש היישוב חריש. בשנת 2010 החליטה הממשלה לקדם הקמת עיר במקום, ומאז יצאו מספר מכרזים בהם זכו עמותות חילוניות, דתיות לאומיות וחרדיות.

ראש מועצת חריש, יצחק קשת מסר לאייס כי "היעד העיקרי שלנו הוא למתג את חריש כעיר הזוגות הצעירים של ישראל שמציעה חינוך מתקדם, עיר חכמה מבוססת טכנולוגיות מתקדמות, נגישות תחבורתית גבוהה ועוד. הבחירה ביהושע TBWA, אחד המשרדים הגדולים בישראל מגלמת עבורנו הבטחה גדולה והזדמנות".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יהושע טובים. אחלה אתגר! (ל"ת)
    תנו בראש 31/01/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ידידיה 25/08/2015 00:27
    הגב לתגובה זו
    מתי אקליפטוס יבינו?
  • 3.
    גיא 24/08/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    כשמדברים על הזניית הענף, מציע להתייחס רגע למכרז של העיר חריש. ולא, אני לא מישהו שניגש למכרז והפסיד בו. לא ניגשתי בגלל הדברים הכתובים במכרז : "תמורה: העמלות מהמדיה יהוו תגמול מלא (לרבות רווח וכל ההוצאות של משרד הפרסום לרבות שכר עובדים, הוצאות ציוד, הוצאות ביטוח, הוצאות מנהלה, מסים, היטלים וכל תשלומי חובה המוטלים על משרד הפרסום וכיוצ"ב)עבור כל פעילות משרד הפרסום הכרוכה במתן השירותים, הן הישירות והן העקיפות, החל משלב הגשת ההצעה במכרז ועד להוצאתה בפועל. המועצה לא תשלם למשרד הפרסום כל תשלום מעבר לכך.המועצה תשלם למשרד הפרסום את התשלומים בגין רכישת המדיה כנגד חשבונית מס כדין.." וזה ממשיך עם זה : " משרד הפרסום יעביר את התשלום לספקי המדיה השונים ללא כל קשר בהעברת התמורה מצד המועצה." כמובן שמשרד הפרסום צריך לעמוד לרשות הלקוח בכל זמן שזה יחפוץ ו : "משרד הפרסום יידרש להעביר סקיצה ראשונה של כל מרכיב שיווקי/פרסומי לאישור/להגהה תוך 24 שעות מזמן קבלת "הבריף" מהמועצה.." עכשיו, אם כל התמורה למשרד הפרסום היא מעמלות המדיה, איך בדיוק משרד הפרסום אמור להרויח מהעבודה ? זה בהנחה שכולם עובדים היום בהגינות ולא מחייבים מלמעלה ומלמטה ו
  • חי בסרט 24/08/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    הגינות היא מילה שלא קיימת בלקסיקון של הלקוחות ושל משרדי הפרסום. כולם גונבים מכולם וסוחטים אחד את השני.
  • 2.
    הם לא הפסידו את זה כבר לפני שנה? (ל"ת)
    טוב 24/08/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בורודה קפלן זה משרד אמיתי? (ל"ת)
    חבר שואל 24/08/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.