זורע וקוצר: משרד הפרסום יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של חריש
בתום מכרז על תקציב הפרסום של המועצה המקומית חריש, שצפויה להפוך לעיר בשנים הקרובות, נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע - כך נודע לאייס. על התקציב שצפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים התמודדו בשלב הסופי יהושע ומשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי.
לבחירת משרד הפרסום קדמה הבחירה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת כמי שילווה תקשורתית את העיר העתידית. המהלך של המועצה לבחירת משרד יח"צ ומשרד פרסום חילוניים, מצביעה על הרצון למתג את העיר כישוב לאולכלוסייה הכללית, מה שבמגזר החרדי לא כל כך אוהבים, ובעיקר חוששים מהתכנית "לחלן" את הישוב שיועד בשלבים מוקדמים יותר עבור הציבור החרדי.
הישוב חריש הוקם עוד בשנות ה-80 כקיבוץ, ובהמשך ננטש. בשנות ה-90 הוקם על אדמות הקיבוץ הנטוש היישוב חריש. בשנת 2010 החליטה הממשלה לקדם הקמת עיר במקום, ומאז יצאו מספר מכרזים בהם זכו עמותות חילוניות, דתיות לאומיות וחרדיות.
ראש מועצת חריש, יצחק קשת מסר לאייס כי "היעד העיקרי שלנו הוא למתג את חריש כעיר הזוגות הצעירים של ישראל שמציעה חינוך מתקדם, עיר חכמה מבוססת טכנולוגיות מתקדמות, נגישות תחבורתית גבוהה ועוד. הבחירה ביהושע TBWA, אחד המשרדים הגדולים בישראל מגלמת עבורנו הבטחה גדולה והזדמנות".
- 5.יהושע טובים. אחלה אתגר! (ל"ת)תנו בראש 31/01/2016 22:23הגב לתגובה זו
- 4.ידידיה 25/08/2015 00:27הגב לתגובה זומתי אקליפטוס יבינו?
- 3.גיא 24/08/2015 13:25הגב לתגובה זוכשמדברים על הזניית הענף, מציע להתייחס רגע למכרז של העיר חריש. ולא, אני לא מישהו שניגש למכרז והפסיד בו. לא ניגשתי בגלל הדברים הכתובים במכרז : "תמורה: העמלות מהמדיה יהוו תגמול מלא (לרבות רווח וכל ההוצאות של משרד הפרסום לרבות שכר עובדים, הוצאות ציוד, הוצאות ביטוח, הוצאות מנהלה, מסים, היטלים וכל תשלומי חובה המוטלים על משרד הפרסום וכיוצ"ב)עבור כל פעילות משרד הפרסום הכרוכה במתן השירותים, הן הישירות והן העקיפות, החל משלב הגשת ההצעה במכרז ועד להוצאתה בפועל. המועצה לא תשלם למשרד הפרסום כל תשלום מעבר לכך.המועצה תשלם למשרד הפרסום את התשלומים בגין רכישת המדיה כנגד חשבונית מס כדין.." וזה ממשיך עם זה : " משרד הפרסום יעביר את התשלום לספקי המדיה השונים ללא כל קשר בהעברת התמורה מצד המועצה." כמובן שמשרד הפרסום צריך לעמוד לרשות הלקוח בכל זמן שזה יחפוץ ו : "משרד הפרסום יידרש להעביר סקיצה ראשונה של כל מרכיב שיווקי/פרסומי לאישור/להגהה תוך 24 שעות מזמן קבלת "הבריף" מהמועצה.." עכשיו, אם כל התמורה למשרד הפרסום היא מעמלות המדיה, איך בדיוק משרד הפרסום אמור להרויח מהעבודה ? זה בהנחה שכולם עובדים היום בהגינות ולא מחייבים מלמעלה ומלמטה ו
- חי בסרט 24/08/2015 14:37הגב לתגובה זוהגינות היא מילה שלא קיימת בלקסיקון של הלקוחות ושל משרדי הפרסום. כולם גונבים מכולם וסוחטים אחד את השני.
- 2.הם לא הפסידו את זה כבר לפני שנה? (ל"ת)טוב 24/08/2015 13:04הגב לתגובה זו
- 1.בורודה קפלן זה משרד אמיתי? (ל"ת)חבר שואל 24/08/2015 10:30הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
