רמי יהושע
צילום: יח"צ

לחיים: יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת המזון 'יינות ביתן'

הרשת שהוקמה ב-1993 כחנות יין קטנה באשקלון צמחה לרשת סופרמרקטים בפריסה ארצית עם 66 סניפים. תקציב הפרסום עומד ב-2014 על כ-15 מ' שקל
משה בנימין | (7)

דווקא לאחר החגים - משרד הפרסום יהושע TBWA מצרף לרשימת לקוחותיו את רשת המזון השלישית בגודלה בישראל - יינות ביתן.

רשת 'יינות ביתן' הוקמה ב-1993 על-ידי נחום ונורית ביתן, ובתחילת דרכה היתה למעשה חנות יין קטנה באשקלון. ההצלחה בזירה המקומית הביאה את הזוג ביתן לפתוח כעבור כשנתיים סופרמרקט ראשון בעיר הדרומית, שממנה התפתחה הרשת. במהלך השנים, רכשה הרשת מספר סניפים והתרחבה, עד לרכישת רשת מחסני כמעט חינם אשר הכפילה את גודל הרשת ל-66 סניפים הפרוסים מאילת שבדרום ועד מעלות שבצפון.

לאחרונה השיקה הרשת שת"פ עם Cal מועדון לקוחות משותף על גבי כרטיס אשראי. מועדון הלקוחות החדש יפעל תחת המותג Family CARD ויעניק מגוון רחב של הטבות ברשת ומחוצה לה. החיבור ל-Cal שימש ליהושע TBWA כיתרון לקבלת תקציב הפרסום של 'יינות ביתן' שכן המשרד נכלל על מערך הפרסום של חברת כרטיסי האשראי לצד GIN וגורני אינטראקטיב.

לדברי ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "לאחר בחינה של מספר משרדים בחרנו במשרד הפרסום יהושע TBWA. הרשת עברה לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות ואין הזדמנות סמלית יותר מתחילת השנה לצאת לדרך חדשה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה יניב תועלת למותג ולרשת וכי הניסיון המקצועי של צוות יהושע TBWA יוביל אותנו למחוזות מוצלחים".

רשת 'יינות ביתן' מחזיקה בתקציב פרסום שאינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הרשת עמד על 5 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2013 ועל כ-5.4 מיליון דולר נכון לעכשיו ב-2014. בפועל מדובר בכ-15 מיליון שקלים שעד עכשיו טופלו על ידי משרדים מקומיים בזירת אשקלון כדוגמת בלאנקו.

עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA: "אנו שמחים על הבחירה של רשת "יינות ביתן" במשרדנו. הרשת מייצגת עבורנו את החומרים שמהם עשויים סיפורי הצלחה ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יניב פירות משובחים".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רפי 03/11/2014 07:15
    הגב לתגובה זו
    אחרי שאופטימום לקחו ליהושוע את הרמוניה הגיע הנקמה.אין שום סיבה אחרת.והם צודקים
  • 5.
    אלי וידס 28/10/2014 18:29
    הגב לתגובה זו
    עדי ורני צים ידעו עם ספקים איכותיים ולא יקרנים כמו משרד פרסום one נחום ביתן רק מבזבז
  • 4.
    (ל"ת)
    מי אמר מיסטר זול . 28/10/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אייל 28/10/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    יהושע הוא משרד גדול. ככה לפחות כתוב ביפעת... הוא לא יכול להרשות לעצמו בתחום כזה (ריטייל מזון) לקחת מותג מהליגה השלישית. עדיף לו לשבת בצד ולחכות לאחד הגדולים מאשר להתלכלך עם כזה מותג גם אם זה יקח שנים. אבל כנראה שרמי יהושע לא יכול להתאפק. גם כשאתה מספר 4 האופי שלך לא משתנה. ויינון ביתן? מה הם צריכים משרד פרסום כמו יהושע? הם מתכננים לעשות קמפיינים גדולים בטלוויזיה? זו הרי ירייה ברגל. עדיף להם לעבוד בלי משרד פרסום ולהסתפק בסטודיו שיעשה להם עבודת עיצוב טובה ואולי בעוד גוף שיעשה להם מידי פעם פעילויות גרילה בולטות. יהושע בטח לא לקחו את התקציב בשביל לעשות גרילה...
  • 2.
    עינת יצאה נורא יפה בתמונה (ל"ת)
    נחמה 28/10/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיים יבין 28/10/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    אמנון אברמוביץ'
  • אנשים כמוך לעולם לא (ל"ת)
    יבינו פרסום 28/10/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.