לחיים: יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת המזון 'יינות ביתן'
דווקא לאחר החגים - משרד הפרסום יהושע TBWA מצרף לרשימת לקוחותיו את רשת המזון השלישית בגודלה בישראל - יינות ביתן.
רשת 'יינות ביתן' הוקמה ב-1993 על-ידי נחום ונורית ביתן, ובתחילת דרכה היתה למעשה חנות יין קטנה באשקלון. ההצלחה בזירה המקומית הביאה את הזוג ביתן לפתוח כעבור כשנתיים סופרמרקט ראשון בעיר הדרומית, שממנה התפתחה הרשת. במהלך השנים, רכשה הרשת מספר סניפים והתרחבה, עד לרכישת רשת מחסני כמעט חינם אשר הכפילה את גודל הרשת ל-66 סניפים הפרוסים מאילת שבדרום ועד מעלות שבצפון.
לאחרונה השיקה הרשת שת"פ עם Cal מועדון לקוחות משותף על גבי כרטיס אשראי. מועדון הלקוחות החדש יפעל תחת המותג Family CARD ויעניק מגוון רחב של הטבות ברשת ומחוצה לה. החיבור ל-Cal שימש ליהושע TBWA כיתרון לקבלת תקציב הפרסום של 'יינות ביתן' שכן המשרד נכלל על מערך הפרסום של חברת כרטיסי האשראי לצד GIN וגורני אינטראקטיב.
לדברי ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "לאחר בחינה של מספר משרדים בחרנו במשרד הפרסום יהושע TBWA. הרשת עברה לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות ואין הזדמנות סמלית יותר מתחילת השנה לצאת לדרך חדשה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה יניב תועלת למותג ולרשת וכי הניסיון המקצועי של צוות יהושע TBWA יוביל אותנו למחוזות מוצלחים".
רשת 'יינות ביתן' מחזיקה בתקציב פרסום שאינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הרשת עמד על 5 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2013 ועל כ-5.4 מיליון דולר נכון לעכשיו ב-2014. בפועל מדובר בכ-15 מיליון שקלים שעד עכשיו טופלו על ידי משרדים מקומיים בזירת אשקלון כדוגמת בלאנקו.
עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA: "אנו שמחים על הבחירה של רשת "יינות ביתן" במשרדנו. הרשת מייצגת עבורנו את החומרים שמהם עשויים סיפורי הצלחה ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יניב פירות משובחים".
- 6.רפי 03/11/2014 07:15הגב לתגובה זואחרי שאופטימום לקחו ליהושוע את הרמוניה הגיע הנקמה.אין שום סיבה אחרת.והם צודקים
- 5.אלי וידס 28/10/2014 18:29הגב לתגובה זועדי ורני צים ידעו עם ספקים איכותיים ולא יקרנים כמו משרד פרסום one נחום ביתן רק מבזבז
- 4.(ל"ת)מי אמר מיסטר זול . 28/10/2014 15:26הגב לתגובה זו
- 3.אייל 28/10/2014 12:02הגב לתגובה זויהושע הוא משרד גדול. ככה לפחות כתוב ביפעת... הוא לא יכול להרשות לעצמו בתחום כזה (ריטייל מזון) לקחת מותג מהליגה השלישית. עדיף לו לשבת בצד ולחכות לאחד הגדולים מאשר להתלכלך עם כזה מותג גם אם זה יקח שנים. אבל כנראה שרמי יהושע לא יכול להתאפק. גם כשאתה מספר 4 האופי שלך לא משתנה. ויינון ביתן? מה הם צריכים משרד פרסום כמו יהושע? הם מתכננים לעשות קמפיינים גדולים בטלוויזיה? זו הרי ירייה ברגל. עדיף להם לעבוד בלי משרד פרסום ולהסתפק בסטודיו שיעשה להם עבודת עיצוב טובה ואולי בעוד גוף שיעשה להם מידי פעם פעילויות גרילה בולטות. יהושע בטח לא לקחו את התקציב בשביל לעשות גרילה...
- 2.עינת יצאה נורא יפה בתמונה (ל"ת)נחמה 28/10/2014 11:56הגב לתגובה זו
- 1.חיים יבין 28/10/2014 10:59הגב לתגובה זואמנון אברמוביץ'
- אנשים כמוך לעולם לא (ל"ת)יבינו פרסום 28/10/2014 11:36הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.