גיל ביילין אורי ביילין הביילינים
צילום: יח"צ

על משבצת הפרסומאים: 'הביילינים' הוזמנו להשתתף ב'מירוץ למיליון VIP'

התכנית אמורה לצאת לדרכה בעוד כחודשיים. צמדים נוספים שקיבלו פניות מההפקה הם טל ואביעד, פנינה רוזנבלום ובתה, פיני בלילי ולירן שטראובר ועוד
משה בנימין | (3)

הפקת 'המירוץ למיליון VIP' שתשודר בזכיינית ערוץ 2 רשת, עסוקה בימים אלו בליהוק לתכנית שאמורה לצאת לדרכה בעוד כחודשיים. בין השמות שהועלו לצד סלבס נוספים היה זה של 'הביילינים' - האחים/פרסומאים אורי וגיל ביילין, בניו של חבר הכנסת והשר לשעבר יוסי ביילין.

נכון לעכשיו, טרם ידוע האם האחים ייענו להזמנה ואכן יקחו חלק בתכנית. במידה ויעשו זאת הם עשוים לפגוש על הסט צמדים נוספים שקיבלו בימים האחרונים הצעה רשמית להשתתף בריאליטי. בין השאר ניתן למצוא ברשימה הזו את פנינה רוזנבלום ובתה חן, האחיות רוני ויעל דואני, מרגול וגל אוחובסקי, שחקני הכדורגל פיני בלילי ולירן שטראובר, מגישי הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס, לינור אברג'יל ואמה עליזה ועוד.

גמר 'המרוץ למיליון 3' ששודר בספטמבר 2013 היה אחד מהמשדרים המוצלחים בתולדות זכיינית ערוץ 2 רשת. התכנית הניבה רייטינג של 39.1%, עם 1.306 מיליון צופים. מדובר על רייטינג נמוך מזה של העונה השנייה, אז קיבלה התכנית 42% ו-1.427 מיליון צופים, אולם בגמר האחרון נמדדו 129 דקות מהגמר שארך כמעט שעתיים וחצי. מדובר בגמר בו צפו הכי הרבה פרטים שונים ב-2013, גבוה מזה של גמר האח הגדול 5 ששודר שבוע לפניו, ולמרות שרשם רייטינג של 41.6%, צפו בו 1.248 מיליון צופים. הממוצע העונתי של הריאליטי של 'רשת' הניב כ-30%, נתון הנמוך ב-15% ביחס לעונה השנייה, אז עמד הממוצע על כ-35%.

מ"רשת" נמסר בתגובה: "אנו שמחים על ההתעניינות ועל ההיענות שיש סביב ליהוק העונה הרגילה ועונת הסלבס של 'המירוץ למיליון'. כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ישי שריד 19/02/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    איזה שטויות: אלק, הם עוד לא הודיעו אם ישתתפו או לא. הרי הם אלה שפנו לרשת. תמיד האמינו יותר ביח"צ מאשר בעבודה פרסומית טובה ואפקטיבית. אפילו אבא לא עוזר.
  • אמיר 20/02/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    הרי הם עשו את...אאאא... וגם את קמפין...אאאא...אאא..
  • 1.
    רוצו כבר! (ל"ת)
    מוקי 19/02/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.