לעומק התודעה נכנס למערך הפרסום של 'לילית קוסמטיקה': יטפל במותג Adam

משרד הפרסום יחל לעבוד עם יבואנית מותגי הבישום והקוסמטיקה במסגרת חגיגות ה-30 למותג הוותיק Adam. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים
משה בנימין |

משרד הפרסום לעומק התודעה מצטרף למערך הפרסום של יבואנית מותגי הבישום, איפור וטיפוח לילית קוסמטיקה. המשרד יטפל בתקציב הפרסום של מותג הבישום Alpha man המוכר יותר בשם Adam לציון 30 שנות פעילות. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה.

הקמפיין הראשון ל-Adam במסגרת הפעילות המשותפת של לעומק התודעה ולילית יעלה הערב לטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24. המותג הוותיק שיקודם באמצעות השם alpha man עבר מתיחת פנים ויפנה מעתה לקהל צעיר יותר בגילאי 18-35.

לילית קוסמטיקה נוסדה בשנת 1938 והיום היא מנוהלת בידי הדור השלישי והרביעי למשפחת המיסדים. החברה מייצגת למעלה מ-40 מותגים יוקרתיים בתחום הבישום, האיפור והטיפוח ביניהם: 'דולצה וגבנה', 'הוגו בוס', 'גוצ'י', 'שיסיידו', 'פופה', 'אסקדה' ועוד.

יצוין כי, תקציב Adam מצטרף ללקוחות נוספים שגייס בשנה האחרונה משרד הפרסום לעומק התודעה. המשרד הצעיר שמכר חלק ממניותיו לרמי יהושע ונכלל מעתה בין נציגי TBWA בישראל, זכה במכרזים על תקציבי ההסתדרות החדשה, דלתות חמדיה, בנק אגוד, המכללה האקדמית נתניה, מכללת פסגות ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.