אסתר סילם אלוש המועצה האזורית שומרון
צילום: יח"צ

עכשיו זה רשמי: אסתר סילם אלוש נבחרה לדוברת המועצה האזורית שומרון

אלוש, שהקימה את מחלקת הדוברות והיח"צ ב'פרסומי ישראל', מחליפה את יוסי דגן, שקבע נוהל תביעות נגד עיתונאים שפרסומיהם פגעו לכאורה במתנחלים
אלכסנדר כץ | (1)

המועצה האזורית שומרון בחרה באסתר סילם אלוש כדוברת המועצה, והיא מחליפה באופן רשמי את יוסי דגן, ששימש עד לפני חצי שנה כיועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית, ומאז עזיבתו כמ"מ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון.

סילם אלוש הקימה את מחלקת הדוברות ויחסי הציבור במשרד הפרסום הירושלמי 'פרסומי ישראל', וניהלה אותו במשך כמעט 6 שנים. היא גם ניהלה את מערכי הדוברות וחסי הציבור של מוסדות גדולים וגופי ממשלה, בין השאר את הקמפיין התקשורתי סביב משכן אהוד ביישוב איתמר - שהוביל בסופו של דבר להקמת בית המדרש ביישוב לזכר בני משפחת פוגל בתוך שנה בלבד.

במועצה טוענים כי תפקיד דוברת המועצה האזורית שומרון נחשב לתפקיד בעל רגישות גבוהה שכולל פעילות רבה מול כלי תקשורת בנושאים מדיניים, פוליטיים, צבאיים ואחרים.

בשנים אף הכניס דגן נוהל של הגשת תביעות נגד עיתונאים בעקבות הוצאת דיבה לכאורה. אחד המקרים היה עם נרי לבנה מ'הארץ', שבית המשפט פסק כי תשלם 225 אלף שקל פיצויים לתושבי איתמר ותפרסם התנצלות. "ישנם גורמים בשמאל, בשמאל הקיצוני ובתקשורת שמרגישים כנראה שהכול מותר להם", אמר בזמנו דגן לאייס. "במשך שנים הכפישו פוליטיקאים ועיתונאים את מאות אלפי המתיישבים ביהודה ושומרון והעלילו עליהם עלילות דרך קבע. לא נשתוק יותר. כל הסתה תיענה בתלונה, כל הכפשה תיענה בתביעה.עידן המתנחל הפראייר תם".

דגן אמר בעקבות מינויה של סילם אלוש כי "דוברות השומרון היא משימה לאומית ייחודית, מלאת אתגר ציוני ומרתקת מקצועית. דובר המועצה האזורית שומרון עומד בחזית ההסברה הציונית במדינת ישראל. אלוש היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, אני בטוח שהיא תיקח את ההתיישבות בשומרון להצלחות גדולות ולגבהים חדשים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מתנחלים הביתה (ל"ת)
    רני 31/07/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.