'הכוכב הבא' התפוצצה אמש על המסך: רשמה שיא רייטינג עונתי עם 37.7%
החגים הסתיימו, וקשת חוזרת לקצור את הפירות: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.7%, זינוק של 27% ביחס לפרק האחרון בו קיבלה 29.5%. פרק ההשקה הניב 32.5%.
מי שמרוויחה מכך היא חי בלילה (קשת, ערוץ 2) של נדב בורנשטיין, שרשמה 21.6%.
מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) הסתפק 5.9%, ואילו מאחורי הקלעים של 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) קיבלה 4%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.3%.
המשדר 'פסטיבל מספרי סיפורים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 6.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 6.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: תכנית הפרומו 'הכוכבים באים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.3% גבוהים. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 9.4%.
- הכוכב הבא ממשיכה לשלוט בפריים טיים; הפתעה במקום השני
- חדשות 13 צמצם את הפער מול 14. מי שלט בפריים-טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה של 24.5% בזכות 'הכוכב הבא', 'חדשות 10' עם נתון נאה של 10.1%, שידור הכתבה הראשונה של מתן חודורוב בסדרה על היורדים החדשים- רשמה ממוצע של 11.2%. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4%.
- 8.שירה ברידקי 17/11/2013 20:04הגב לתגובה זוזה היהיהיההיהי היהיהיהיהיהיהי היהיהיהיהיהיהי
- 7.שירז 02/10/2013 15:02הגב לתגובה זופורמט גאוני של הפקה מוכשרת שהצליחה לרגש ולערב את הצופים באופן ישיר ונגיש רני רהב אנחנו אוהבים אותך אתה החוליה המרנינה
- 6.כמה אסי עזר אפשר כבר ??? מאוס ולעוס... (ל"ת)הילה 01/10/2013 20:31הגב לתגובה זו
- 5.yuda crystal 01/10/2013 11:21הגב לתגובה זולרבים ובעיקר למבורים אין אפשרות או יכולת להצביע, אין להם מחשב או טלפון חכם וגם אם יש להם, הם אינם יודעים כיצד מצביעים. כל עוד לא תאפרו הצבעה בטלפון. רבים מהמתמודדים אינם נגיעים לשבעים אחוזים על אף שהם טובים לדוגמה עבאדי בן השבעים.
- 4.אסי עזר נדחף לכל תכנית נמאססססס!! (ל"ת)30/09/2013 19:32הגב לתגובה זו
- 3.דמעות 30/09/2013 14:47הגב לתגובה זוחשבתי שלאנשים נמאס מהבלופ שנקרא ריאליטי שירה (הרי אף אחד שהשתתף ב20 תוכניות הריאליטי שירה שהיו ב5 שנים האחרונות לא באמת עשה מזה קריירה עם רווחים שיותר גדולים ממנקה שולחנות בבורגראנץ...) ויש כל כך הרבה תוכניות טובות מחו"ל לצפות בהם ... אבל עצוב ... העם רק נהיה יותר מטומטם. ה"חדשות הטובות" הם שבקרוב במשך 5 ימים בשבוע יהיה ריאליטי שירה והעדר יוכל לצפות בנחת באנשים שזורקים את הקריירה שלהם לפח בפריים טיים.
- 2.מירית 30/09/2013 10:44הגב לתגובה זוהשאירה אותי ערה עד 23 וחצי
- 1.זה בגלל ערוץ 10 האפסיים האלה כי זו תוכנית זבל (ל"ת)משה 30/09/2013 10:25הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.