'הכוכב הבא' התפוצצה אמש על המסך: רשמה שיא רייטינג עונתי עם 37.7%
החגים הסתיימו, וקשת חוזרת לקצור את הפירות: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.7%, זינוק של 27% ביחס לפרק האחרון בו קיבלה 29.5%. פרק ההשקה הניב 32.5%.
מי שמרוויחה מכך היא חי בלילה (קשת, ערוץ 2) של נדב בורנשטיין, שרשמה 21.6%.
מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) הסתפק 5.9%, ואילו מאחורי הקלעים של 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) קיבלה 4%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.3%.
המשדר 'פסטיבל מספרי סיפורים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 6.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 6.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: תכנית הפרומו 'הכוכבים באים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.3% גבוהים. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 9.4%.
- הכוכב הבא ממשיכה לשלוט בפריים טיים; הפתעה במקום השני
- חדשות 13 צמצם את הפער מול 14. מי שלט בפריים-טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה של 24.5% בזכות 'הכוכב הבא', 'חדשות 10' עם נתון נאה של 10.1%, שידור הכתבה הראשונה של מתן חודורוב בסדרה על היורדים החדשים- רשמה ממוצע של 11.2%. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4%.
- 8.שירה ברידקי 17/11/2013 20:04הגב לתגובה זוזה היהיהיההיהי היהיהיהיהיהיהי היהיהיהיהיהיהי
- 7.שירז 02/10/2013 15:02הגב לתגובה זופורמט גאוני של הפקה מוכשרת שהצליחה לרגש ולערב את הצופים באופן ישיר ונגיש רני רהב אנחנו אוהבים אותך אתה החוליה המרנינה
- 6.כמה אסי עזר אפשר כבר ??? מאוס ולעוס... (ל"ת)הילה 01/10/2013 20:31הגב לתגובה זו
- 5.yuda crystal 01/10/2013 11:21הגב לתגובה זולרבים ובעיקר למבורים אין אפשרות או יכולת להצביע, אין להם מחשב או טלפון חכם וגם אם יש להם, הם אינם יודעים כיצד מצביעים. כל עוד לא תאפרו הצבעה בטלפון. רבים מהמתמודדים אינם נגיעים לשבעים אחוזים על אף שהם טובים לדוגמה עבאדי בן השבעים.
- 4.אסי עזר נדחף לכל תכנית נמאססססס!! (ל"ת)30/09/2013 19:32הגב לתגובה זו
- 3.דמעות 30/09/2013 14:47הגב לתגובה זוחשבתי שלאנשים נמאס מהבלופ שנקרא ריאליטי שירה (הרי אף אחד שהשתתף ב20 תוכניות הריאליטי שירה שהיו ב5 שנים האחרונות לא באמת עשה מזה קריירה עם רווחים שיותר גדולים ממנקה שולחנות בבורגראנץ...) ויש כל כך הרבה תוכניות טובות מחו"ל לצפות בהם ... אבל עצוב ... העם רק נהיה יותר מטומטם. ה"חדשות הטובות" הם שבקרוב במשך 5 ימים בשבוע יהיה ריאליטי שירה והעדר יוכל לצפות בנחת באנשים שזורקים את הקריירה שלהם לפח בפריים טיים.
- 2.מירית 30/09/2013 10:44הגב לתגובה זוהשאירה אותי ערה עד 23 וחצי
- 1.זה בגלל ערוץ 10 האפסיים האלה כי זו תוכנית זבל (ל"ת)משה 30/09/2013 10:25הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.01% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.01% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
