יואל גבע הוא צ'אק נוריס: ה-Hooligans בקמפיין חדש לרשת מכוני הפסיכומטרי
סוכנות הקריאייטיב וההפקות הדיגיטליות של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין - ה-Hooligans, צירפה לשורותיה כלקוח את רשת מכוני הפסיכומטרי יואל גבע, ולצידו האתגר של פיתוח השפה התקשורתית הקיימת בצעד אחד נוסף.
התקציב שבעבר טופל ב-LEAD לאחר שזה עבר עליו מ-Expert (לאחר 20 שנה) מטופל כעת בידי ה-Hooligans במה שמהווה עבורם הבעת אמון מצד מי שנחשב ללקוח שמתיר את הרסן בכל הקשור לקריאייטיב, ובהתאם לקהל היעד בוחר ברוב המקרים ביציאות קומיות מחויכות.
ה-Hooligans חיברו את יואל גבע להומור הצ'אק נוריס השכיח בקרב צעירים כאשר בנו סביבו שלל עובודות מופרכות שמאדירות את יואל גבע (האיש) שעומד בראש רשת הפסיכומטרי. הקמפיין כולל סרטוני יוטיוב מאוירים וכן שילוט חוצות שעלה לאחרונה לאוויר. בין משפטי האגדה האורבאנית שנקשרה בשמו של גבע ניתן למצוא את: "כשיואל גבע עשה פסיכומטרי, שאר התלמידים קיבלו פקטור" וגם את: "יואל גבע הצליח לספור עד אינסוף. פעמיים" וכן עוד.
שורת המפתח בקמפיין היא "אומרים הרבה דברים על יואל גבע, אבל מה נכון באמת". הסרטונים מפנים את הגולשים
- 14.מבינה 07/08/2013 09:31הגב לתגובה זוהקמפיין הוא לאגו של יואל גבע? אחד הקמפיינים הגרועים בהפקה של אטארי. דיגיטל נושך של שנות ה-90
- 13.לחמן 06/08/2013 13:55הגב לתגובה זוסתם, רעיון טוב! מצחיק, משעשע ומגניב לראות שלמשהו "משעמם" עשו קמפיין שונה, מצחיק ומוצלח!
- 12.הפרסום ברכבת מדהים נסעתי היום ונראה פצצה .. (ל"ת)משה 04/08/2013 12:59הגב לתגובה זו
- 11.אחשלפנינה 04/08/2013 09:37הגב לתגובה זוקצת נמאס לי מהקמפיינים המתחכמים האלו - יואל גבע הוא בנט, לחמן הם חייזרים ואיזיווי חושבים שאתם סתומים. משהו מזה עוזר לילד בן 21 שכרגע יצא מהצבא לקבל את מה שהוא רוצה בחיים, או שזה סתם דאווין?
- 10.התפשרתם על קריאיטיב משומד (ל"ת)כמה חדש 02/08/2013 17:18הגב לתגובה זו
- 9.גליק מן 02/08/2013 15:15הגב לתגובה זוגם אני לא אוהב לפרגן. אבל כבר יומיים שאנשים סביבי שבכלל לא קשורים לפרסום ושיווק (כולל אמא שלי) מדברים על זה. חוץ מהברנפלקס של באומן לא זכור לי קמפיין לאחרונה שעשה דבר כזה. שאפו גדול
- 8.פגי אולסון 02/08/2013 05:37הגב לתגובה זוואלו "המקוריות" שהם המציאו בעצמם לא מצחיקות... אבל העיצוב טוב!
- 7.רגע, זה המזבלה פה? (ל"ת)שוקי 01/08/2013 23:45הגב לתגובה זו
- 6.שעמום..מכללת פשרה היה מגניב יותר (ל"ת)סטודנטית במכללת פשרה 01/08/2013 22:04הגב לתגובה זו
- 5.טל 01/08/2013 21:39הגב לתגובה זונורא רוצה, נורא משתדל להיות מגניב אבל לא, לא מגניב.
- 4.ראיתי בתחנת האוטובוס את הרצל. צחקתי. מגניב אש (ל"ת)פיפי במכנסיים 01/08/2013 19:20הגב לתגובה זו
- 3.ראיתי ברכבת. זה גאוני (ל"ת)קידום 01/08/2013 18:15הגב לתגובה זו
- 2.פשוט מעולה (ל"ת)דנה סלבס 01/08/2013 18:01הגב לתגובה זו
- 1.לקחו את הרעיון מבדיחות "בנט" מתקופת הבחירות (ל"ת)דנה 01/08/2013 17:45הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
