טייכר וזרחוביץ' מביאים לפובליסיס את הזכייה בתחרות מלך הג'ינגל של שפ"מ
התשדיר 'מקבילית המוחות' של נטוויז'ן-013 ופובליסיס נבחר ל"מלך מלכי הג'ינגל" בתחרות השנתית של שפ"מ. הקמפיין של משרד הפרסום פובליסיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' ושרון טייכר, נבחר על ידי השופטים והגולשים בפייסבוק כקמפיין הקריאטיבי ביותר, וזאת לאחר קרב צמוד עם קמפיין פז-גז של דרורי שלומי.
צוות השופטים שהכריע לטובת פובליסיס כלל אנשי קריאיטיב בכירים, ביניהם: יורם לוי, שרי סימן טוב, ורד מוסינזון, צור גולן ומיכאל גורי מנהל מכללת ACC תרצה גרנות.
הצוות הזוכה זכה בטיסה להופעה באירופה:קופי: אסף תמיר, טל ביגלמן ,תקציבאית: מאיה פובלצקי, מפיקה: אורלי פוקס, מנהלת מותג: רוני שחר.
מקבילית השיחות - התשדיר הזוכה
התשדיר הזוכה גבר על 6 מתמודדים אחרים שזכו במהלך השנה בתחרויות החודשיות וביניהם: גיתם עם הקמפיין לסלקום, KDA עם הקמפיין להילוך שישי, דרורי שלומי עם הקמפיין לפז-גז, מקאן אריקסון עם הקמפיין ל-YES, באומן בר ריבנאי עם הקמפיין לנאופארם ויהושע עם הקמפיין לנביעות, שזכו בחודשים הקודמים ועלו לגמר. במסגרת התחרות נבחר אחת לחודש ג'ינגל בולט ששודר באותו חודש.
"הקריטריונים לג'ינגל הזוכה הם בולטות, רעיון גדול ושימוש ייחודי במדיום". הסביר צור גולן, חבר בצוות השופטים. ורד מוסינזון מחברת הספר לפרסומאים "ארגז הכלים הצהוב" הוסיפה כי "התשדיר חייב להיות בלתי צפוי על מנת שהמאזין יתעניין, המפתח לג'ינגל מוצלח הוא האיזון בין ההפתעה ובין הרלוונטיות של המסר".
שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ: "מלך הג'ינגל ממשיכה מסורת ארוכת שנים מתוך הבנת כוחו וחשיבותו של הקריאיטיב ברדיו עבור המאזינים ועבור המפרסמים כאחד. מניסיוננו קריאיטיב טוב מצליח לבנות מותגים, לייצר שפה וזהות יחודיים ולגרום למאזינים להמשיך להאזין לתוכן. אנו מברכים על הזכייה של פובליסיס שהצליחו לעמוד באתגר וליצור רדיו טוב"
- 4.בוב הבנאי האמיתי 04/07/2013 16:04הגב לתגובה זופובליסיס משרד מסריח שלא יודע לעבוד בשיט. תחת לחץ מתחילות הדמעות.... חאפרים.
- 3.בני ציצווה 03/07/2013 18:37הגב לתגובה זוטייכר וזרחוביץ הם שדרני הרדיו הטובים והמצחיקים ביותר ברדיו הישראלי, תשאלו אפילו את אחותי טורטית
- 2.שלנו היה יותר טוב (ל"ת)דרורי שלומי 03/07/2013 10:40הגב לתגובה זו
- רמה נמוכה (ל"ת)זה עם המקלחות? חלש 03/07/2013 18:26הגב לתגובה זו
- 1.שרית אריסון היא לא הבת של שרי? (ל"ת)עכ 03/07/2013 02:11הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.13% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.13% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
