סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.66%, פרוטרום עלתה 1.1%

המעו"ף סגר בגבוה היומי על רקע שלב עדכון המדדים החודשי; מניית פריגו עלתה 2.3%, מזרחי טפחות עלתה 1.3%, טאואר קפצה ב-1%
|
(35)
סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.66%, פרוטרום עלתה 1.1%

יום המסחר האחרון לשבוע זה בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה הירוקה, וזאת ברקע לפתיחה החיובית בוול סטריט שם מדד הנאסד"ק עולה 0.3% ודאו ג'ונס מטפס 0.7%. מדד ת"א 35 עלה 0.66%, ת"א 125 עלה 0.7%. מניית טבע שזינקה מוקדם יותר ב-1.5% על רקע העלאת המלצה מצד סיטיגרופ נסגרה ללא שינוי. (לכתבה המלאה)

מניית טבע ריכזה מחזור ענק של 470 מיליון שקל בשלב נעילה על רקע עדכון המשקולות.
מניית פריגו עלתה 2.3%, מזרחי טפחות עלתה 1.3%, טאואר קפצה ב-1% ומניית פרוטרום עלתה 1.1%.
מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם בכ-3.3 מיליארד שקל.
 


מניית מיילן חזרה עם פער ארביטרז' חיובי של 0.8%, מזור רובוטיקה חזרה עם פער חיובי של 2%, אופקו הלת' חזרה עם פער חיובי של 2.6% וטבע חזרה עם פער חיובי ל 0.15%. מנגד, אלביט מערכות חזרה עם פער שלילי של 0.3% וסודה סטרים חזרה עם פער שלילי של 0.6%.

יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת, כאשר מדד ת"א 35 איבד 0.4% ומנגד ת"א 90 הוסיף 0.2%, כאשר מניית טבע עלתה 0.6%, מזור רובוטיקה זינקה 5.7%, טאואר זינקה 2.2%, מזרחי טפחות עלתה בכ-1% ומניית פרוטרום איבדה 2.4%.
בנק ישראל ממשיך לפעול בשוק המט"ח - והפעם הגדיל משמעותית את כמות הרכישות. ל-Bizportal נודע כי בנק ישראל רכש אתמול במהלך המסחר מאות מיליוני דולרים בשוק, וזאת בהמשך להתערבות בשוק מספר פעמים בשבוע האחרון. השער היציג נקבע על 3.46 שקלים. (לכתבה המלאה)
הבוקר באסיה, בדומה ליום המסחר האחרון, מתנהל המסחר בעליות שערים חדות, כאשר הניקיי מזנק 2.7% ושנחאי מטפסת 0.4%.
מניות במרכז
מניות הבלוקצ'יין פנטזי נטוורק +1.7% פנטזי נטוורק 221.3 +1.7% פנטזי נטוורק בסיס:217.6 פתיחה:220 גבוה:222 נמוך:220 תמורה:9,991 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אפליי +1% אפליי 70.7 +1% אפליי בסיס:70 פתיחה:70 גבוה:70.7 נמוך:70.7 תמורה:5,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {בלוקצ'יין כריה} ו אפולו פאוור 0% אפולו פאוור 143.1 0% אפולו פאוור בסיס:143.1 פתיחה:143.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין על רקע כוונת רשות ני"ע להגביל את המסחר בהן. רשות ניירות ערך פרסמה היום מסמך להערות הציבור לתיקון זמני של תקנון הבורסה בדבר פעילות חברות בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים המבוזרים. במסמך נכתב: "ההצעה באה על רקע תופעה של מסחר חריג בניירות ערך של חברות בבורסה בתל אביב שהודיעו כי בכוונתן להכניס פעילות בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים (ביטקוין, אית'ר, לייטקוין, ועוד".
עוד נכתב בהודעת רשת ני"ע: "במקרה אחד מהעת האחרונה, דיווח של חברה על כניסה לפעילות בתחום כריית המטבעות הביא למסחר חריג בנייר הערך של החברה, עד כדי זינוק של אלפי אחוזים בשער המניה עוד בטרם קיימת בה פעילות ממשית שניתן לאמוד את תוצאותיה. מקרים אלו מעלים חשש כי מחירי המניות של חברות המתכוונות לפעול בתחום מנותקים מערכן הריאלי, וכי השוק מתייחס למניותיהן באופן בלתי-רציונלי ובלתי-צפוי. לתופעה זו, אם תימשך, עלולות להיות בעתיד השלכות חמורות על תקינות והוגנות המסחר בבורסה בכלל ועל אמון ציבור המשקיעים בבורסה".

תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    לא לגעת בטבע שקרים .רק מניות הגז ובגדול ובנקים (ל"ת)
    שלומית כהן 05/01/2018 04:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לידיעה טבע לא עלתב ותיקנו מניות בגז ד.קידוחים ורציו (ל"ת)
    יוסי 05/01/2018 04:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מנהלי פנטזי מושחתים.
    אבי 04/01/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי החברה המושחתת עושקים את המשקיעים כשבעצם אין להם מה להציע...
    סגור
  • 15.
    מודה מודה שאני אהבל גמור
    100 04/01/2018 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אוהב ללכת נגד המגמה ובגל זה גם אוהב להפסיד. מה לעשות אני אהבל.
    סגור
  • 14.
    אמריטוס פרופ' אבירם(איצ100) פרינסטוו
    אמריטוס 100 ברקלי 04/01/2018 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היה יגאל הורביץ ז"ל המיתולוגי שזעק בכל פינה....מטורפים רדו מהגג. וצודק בכל דבריו תמיד. ואנו מדגישים בהזדמנות זאת...Selling Short עושה את העבודה בכל מצב וכל מזג אוויר בירידות עליות ודישדוש. השקעה בטוחה כמעט ב99.99 אחוזים. לימדו והצליחו. שבת טובה.
    סגור
  • 13.
    קמהדע
    ספרטקוס 04/01/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרתי אתמול שלפי דעתי האישית זה הזמן לפריצה...
    סגור
  • צודק..אבל אל תשכח כמה היא ירדה... (ל"ת)
    עוזי 04/01/2018 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כבר מלפני 3 שנים אני וחבריי אומרים לקהל הנכבד לעשותשורט (ל"ת)
    100 04/01/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 100
    לבמבי 04/01/2018 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה לא דובר אמת. אנו כותבים על שורט 30 שנים מאז התחברנו בתור אחת מקבוצות הנוסטרו הפרטיות הגדולות בעולם..כן יקירי..בעולם. השורט משרת אותנו ומניב רווחים בין פי 4 לפי 8 מכל סוג השקעה אחרת בעולם וזאת בוודאות 99.9 אחוז.השורט טוב בכל מצב מזק אוויר או מצב כלכלי או מדיני ועוד..כשבחרת בו הוא שלך בכיס בבטחון(עבודת האיתור לוקחת זמן לא קצר)והוא מנצח בעת ירידות או עליות או דשדוש..אמרתי מספיק ואני שמח שפרקת את תיסכולך וחוסר פירגונך בסעיף 12..לא נורא יקירי..שתבין ותגדל ותראה את העולם וכלכלתו באור הנכון..אולי(ואני מאחל) תצליח. שבת טובה ומבורכת.
    סגור
  • חחחחחחחחח ליצן
    t,v ynck 04/01/2018 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפסדת את כל הראלי של השנים האחרונות.
    סגור
  • 11.
    קדימה למעלה (ל"ת)
    שימי 04/01/2018 14:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 10.
    ושכחתם לציין שמזור מתפוצצת כבר יומיים
    פרופסור למזור 04/01/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברה הכי מדהימה כיום בישראל, עם מוצר שאין שני לו בעולם כולו, ושבתוך כמה שנים יש סיכוי טוב שיהיה באלפי בתי חולים. מאות אנשי המכירות של מדטרוניק מן הסתם מסתובבים ברחבי העולם ומוכרים את המערכת. הזדמנות שלא חוזרת כל יום - שוק (הרובוטיקה הניתוחית) שעומד לגדול על פי התחזיות פי 100 ב-5 השנים הקרובות, חברה עם מוצר מוכח ומדהים, שכל האורטופדים מהללים אותו והמחקרים מוכיחים שהוא מפתית סיבוכים, חוסך ימי אשפוז, ממזער קרינה בזמן הניתוח (כיוון שהמערכת מוציא את הניחוש מהמשחק והמנתח יודע בוודאות לאן הוא מכניס את המסמר או השתל לעמוד השדרה), ושותף אסטרטגי בדמות גורילה במשקל של 900 עם מאות אנשי מכירות שהאינטרסים שלו הולמים את אלו של מזור. הזדמנות של פעם בחיים לדעתי. הראשונה (והאחרונה עד כה) שהייתה במצב כזה היא אינטואיטיב סרג'יקל, שהיא כבר 6000% מאז יצאה לדרך. לא ממליץ אבל מחזיק ומאמין שזה יקרה.
    סגור
  • מזור
    אביבי 04/01/2018 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלתה המון לאחרונה בירידות לא קלות ותוסיפו לזה חקירה נראה לא מבטיח
    סגור
  • 9.
    שמו ברקס אין דברים כאלה (ל"ת)
    1530 04/01/2018 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • שטויות מחורבשות. בטח שיש דברים כאלו והרבה בעולם.
    לשמו ברקס 04/01/2018 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וזה הרבה יותר טוב ותברך על זה שזה ככה. בקרוב זה יהיה שונה.
    סגור
  • 8.
    תופעת כיל
    תופעה מעניינת 04/01/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משיהו יודע להסביר את תופעת כיל - מאז ההתרסקות, כיל כל יום מדשדשת ולרוב יורדת במסחר בת"א. אני עוקב אחר המנייה ברמה היומית במשך למעלה מחצי שנה... בסוף המסחר בת"א השפעת המסחר בחו"ל קובעת את הסיום ולרוב כיל מתחילה בירידות חדות וזה לרוב גורם לסיום מסחר צורם בת"א. מיד בסוף המסחר בת"א המנייה מתחילה לעלות בחו"ל ומסיימת לרוב בעליות של יותר מאחוז. ביום למחרת בתחילת המסחר בת"א המסחר מושפע במסחר המוקדם בחו"ל, ושוב השער יורד משמעותית משער סיום מסחר יום קודם וחוזר חלילה.... תופעה מוזרה! משיהו משחק במנייה ככל העולה על רוחו וזה לצורך רווח בתחילות מסחר ובסיום מסחר. העניין דורש בדיקה יסודית ולדעתי (זו רק דעתי) משהו לא תקין מתרחש.
    סגור
  • טען עוד
  • מסחר מוקדם בפתיחת המסחר בת"א - 4.02$ - מעניין!!!
    שער סיום מסחר 4.08$ 04/01/2018 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים עלינו בעניים....
    סגור
  • למה אתה נמצא שם אם כל כך לא טוב? (ל"ת)
    שמי משיהו. לא מובן? 04/01/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תישאר עם השאלה עד שתבין (ל"ת)
    לפי התגובה לא הבנת 04/01/2018 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שמנותקת מכל העולם (ל"ת)
    הבורסה היחידה 04/01/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על איזו בורסה אתה מתכוון? (ל"ת)
    למנותקת 04/01/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מתעללים באנשים (ל"ת)
    על בורסת ת"א 04/01/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    I
    הבחנה ואבחנה מדוייקת 04/01/2018 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עד סוף 2028(31/12/2028)אי שם לאורך ציר הזמן מהיום....הבורסות לא תרדנה יותר מ92%!!! תשעים ושניים אחוז..וזאת חוץ ממספר בורסות בעולם הרחב שתעלמנה מסיבות שונות ומשונות מהעולם הכלכלי.
    סגור
  • פרופ'100
    נכון I שלנו חביבנו 04/01/2018 11:47
    הגב לתגובה זו
    8 4
    היו סבלניים וראו את גודל ועוצמת הארועים הבאים עלינו לרעה.
    סגור
  • 5.
    העליות נמשכות (ל"ת)
    רמי 04/01/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לא באחוזת בית (ל"ת)
    עליות? 04/01/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כנראה שאתה עיוור (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2018 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • באיזו בורסה? (ל"ת)
    משיהו 04/01/2018 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    I
    מש ומשם 04/01/2018 09:52
    הגב לתגובה זו
    11 5
    ארצות הברית עולה החוזים ההוזים עולים? מה? הם מתביישים בקריסה שבאה עליהם לרעה???
    סגור
  • פרופ'100+ד"ר ניר(איצ100)
    נכון I יקירנו 04/01/2018 11:51
    הגב לתגובה זו
    6 3
    היו ערים ומפוכחים ותבינו ותבחינו בגודל ועוצמת המכה הבאה עלינו לרעה.
    סגור
  • לא נמאס לך לצאת טמבל כל פעם מחדש ?
    מישל 04/01/2018 20:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנת 2017 היה שנת לונג פיצוץ. חבל שבמקום להשקיע אתה עסוק בלבלבל בשכל.
    סגור
  • 3.
    מה שקורה בת"א מפילים במקום להעלות (ל"ת)
    לא יאומן 04/01/2018 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    ואצלנו צפי ליציבות (ל"ת)
    אסיה מתפוצצת למעלה 04/01/2018 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה נסגר? (ל"ת)
    שוב יציבות? 04/01/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נסגר שוב דישדוש. נסגר ירידות ענקיות כגודל הגלות. (ל"ת)
    מפיטום 04/01/2018 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות