רכישה בתחום שילוט החוצות - לפי שווי של 5 מיליון שקל
מגה מדיה שמתמחה בשילוט חוצות, פרסום על גשרים ומתקני טוטם, רכשה את טיימס סקוור ישראל שמתמקדת בשילוט דיגיטלי במתחם הבורסה. הקורונה כיווצה ב-2020 את שוק הפרסום ואת חלקו של פרסום החוצות
חברת שילוט החוצות מגה מדיה רוכשת את חברת השילוט הדיגיטלי טיימס סקוור ישראל לפי שווי של חמישה מיליון שקלים. בכך תגדיל מגה מדיה את פורטפוליו המוצרים שתוכל להציע ללקוחות.
מגה מדיה הוקמה בשנת 2004 ונמצאת בבעלותו של דני מולדבסקי וחברת מור של קובי מור. לחברה שפועלת בעיקר בשוק שילוט החוצות המסורתי שלטי חוצות גדולים בירושלים, תל אביב, נתיבי איילון, חיפה והקריות ועוד, כמו גם שלטים על גשרים בירושלים ומתקני שילוט טוטם.
הבעלים של טיימס סקוור ישראל הם חברת ewave nadlan ואבי עבדי, והחברה מתמחה בשלטי פרסום דיגיטליים גדולים, בהתמקדות במתחם הבורסה ברמת גן. עם הרכישה, ימשיך עבדי ללוות את פעילות טיימס סקוור ישראל.
שוק פרסום החוצות מחזיק ב-3.6% מעוגת הפרסום בישראל, נכון ל-2020 – שנה בה חל קיטון בעוגת הפרסום כולה - מ-4.4 מיליארד שקל ב-2019 לכמעט 4.1 מיליארד ב-2020. על פי יפעת בקרת פרסום, הנתח של פרסום החוצות עמד שנה לפני כן על 7%, ובמספרים – נחתך השוק בחצי בדיוק – מ-294 מיליון שקל ב-2019 ל-147 מיליון שנה לאחר מכן. יפעת בקרת פרסום תפרסם החודש את עוגת הפרסום ל-2021.
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל מגה מדיה קובי מור, מסביר כי עם הרכישה, "נתחיל לשווק חבילות פרסום דיגיטליות ארציות". לדבריו, "כפי שעולם השילוט עבר בשנים האחרונות טרנספורמציה משילוט בילבורדס לאלמנטים כמו קירות, גשרים, טוטמים ולארג' פורמטים, כך אנו חווים לאחרונה בארץ תהליך של חדשנות שמזמן נהוגה בחו"ל בתחום שלטי החוצות - מעבר למסכי פרסום דיגיטליים".

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.