לאחר 3 שנים במקאן: תקציב ילין לפידות חוזר לפובליסיס
לאחר כ-3 שנים במקאן תל אביב, תקציב הפרסום של בית ההשקעות ילין לפידות עובר לקבוצת פובליסיס שבה יטופל על ידי חברת סמארט מדיה בראשות עמי קדם לצד שירותי דיגיטל שיוענקו במסגרת הקבוצה ללא שייכות למשרד פרסום ספציפי.
במובן מסוים, תקציב ילין לפידות בעצם שב לקבוצת פובליסיס. משרד הפרסום 'אקספרט' בבעלותם של אייל בר ויסמין מרחב היה המשרד האחרון שטיפל בתקציב ילין לפידות לפני שעבר למקאן תל אביב. הרומן הקודם בין הצדדים היה ארוך ונמשך כ-7 שנים לפני המעבר למקאן. לאייס נודע כי מקאן וילין לפידות נפרדו לפני כחודשיים ומאז יצא בית ההשקעות לסבב פגישות שבסופן החליט על "חזרה למקורות" בקבוצת פובליסיס.
בשונה מבתי השקעות מתחרים, הקו הפרסומי של ילין לפידות מאופיין לאורך השנים כסולידי ומקצועי. מירב המאמצים של המותג מושקעים בפנייה לקהלי היעד המקצועיים ופחות ל'מאס- מדיה' מול הציבור הרחב. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב ילין לפידות לשנת 2016 עמד על 7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון.
מילין לפידות לא נמסרה תגובה.
- 1.7.5 שקלים בודדים התכוונתם ? (ל"ת)שולה מהכספים 19/01/2017 17:58הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
