ורדה רזיאל ז'קונט
צילום: יח"צ

ורדה רזיאל ז'קונט תמכה בהכאת ילדים - 'רדיו ללא הפסקה' תשלם את החשבון?

השדרנית תמכה בשידור בהכאת ילדים וזלזלה בתגובות מאזינים. המועצה לשלום הילד פנתה לרשות ה-2 והתלוננה, התחנה עשויה לספוג קנס גדול
אלכסנדר כץ | (2)

האם הנהלת רדיו ללא הפסקה תשלם שוב על דברים שאמרו שדרי התחנה בשידור? הרשות השנייה קבעה הפרה לתחנת הרדיו הפופולארית, בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת של ורדה רזיאל ז'קונט בנושא אלימות כלפי ילדים. השבוע תקיים הרשות ישיבה משותפת עם מנהלי התחנה לגבי התוכן הפוגעני החוזר חדשות לבקרים בתכניתה של ז'קונט ובתכניות נוספות בתחנה, בין היתר באלו של נתן זהבי, עו"ד יורם שפטל, ועל ידי איש התקשורת רון קופמן.

רזיאל ז'קונט כבר הסתבכה לא אחת עם לשונה, בין היתר דברים משפילים שאמרה נגד קורבן אונס. רק לאחרונה "כיכבה" 'רדיו ללא הפסקה' בדוח נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, בין היתר בזכונה של רזיאל ז'קונט.

בתכניתה של ז'קונט ב-12 בספטמבר, סיפר מאזין על אירוע שנחשף אליו במסגרתו הכתה סבתא קשות את נכדתה. בסיום הסיפור, הביעה ז'קונט תמיכה בהכאת ילדים ואף סיפרה כיצד אחיה הוכה "מכות רצח" כדבריה בילדותו. השדרנית אף הביעה זלזול בשידור במאזינים שהביעו התנגדות להכאת ילדים וכינתה אותם "דור שמנת ובננה".

הרשות השנייה קבעה כי דבריה של ז'קונט הם בגדר עבירה על חוק העונשין לפיו קיימת חובה לדווח על עבירה כנגד קטין או חסר ישע על ידי האחראי עליו, וכן הפרה של כללי הרשות השנייה הנוגעים לפגיעה בכבוד האדם. הרשות פתחה בהליך הפרה כנגד התחנה שבסופו עלולה התחנה לספוג קנס כספי של עשרות אלפי שקלים.

לנציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, הגיעה תלונתו של מנכ"ל המועצה לשלום הילד, דר' יצחק קדמן, שקבל על דבריה של ז'קונט ועל התנגדותה לדווח על מקרה בו היה אדם עד להכאתו של ילד, זאת בניגוד לחוק המחייב דיווח שכזה. עוד נטען כי דבריה של המנחה מעניקים לגיטימציה לאלימות כלפי ילדים ולהשתמטות מחובת הדיווח.

מנכ ל הרשות השנייה, שי באב"ד, מסר היום כי "דבריה של השדרנית חמורים, במיוחד כאשר מדובר בתכנית רדיו פופולארית אשר השפעתה על המאזינים רבה". ד"ר קדמן הוסיף כי "אנו מקווים שהנחרצות שגילתה הרשות השנייה תרתיע בהווה ובעתיד מפני ניצול המיקרופון למתן לגיטימציה לפגיעה בילדים והפעלת אלימות נגדם". מרדיו ללא הפסקה נמסר: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    סבזס 07/10/2013 22:51
    הגב לתגובה זו
    אחרים. יהיה עונש מתאים, בדיוק כפי שהיא ממליצה.
  • 1.
    מספיק עם ההתנהלות שלה ברדיו (ל"ת)
    לפטר אטותה 06/10/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״