לא בגלל הבלונד:למה פייסבוק מעוניינת לרכוש את ווילדפייר עבור 250 מיליון דולר?
כאשר ענקיות האינטרנט רוכשות חברות מדיה על מנת למנף או על מנת למדל את פעילותם לכדי מזומנים - פייסבוק לא שונה, אבל יש לה המון מזומנים כדי לעמוד באותה מטרה בדיוק
מספר שבועות לאחר שאורקל (סימול: ORCL) קנתה את 'ויטרו' (Vitrue) בסכום של 300 מיליון דולר, ולאחר שסיילספורס.קום רכשה את 'באדי-מדיה' עבור 700 מיליון דולר - השמועה החדשה מביזנס אינסיידר היא ש'ווילדפייר' היא החברה הבאה להימכר לענקית אינטרנט.
ווילד פייר (Wildfire), החברה של ויקטוריה ראנסום החיננית מניו זילנד, מתארת עצמה כ"כלי קל לשימוש וחזק המאפשר לך להצמיח, להפעיל ולייצר כסף מהקהל שלך בלינקדאין (סימול: LNKD), טוויטר, יוטיוב ופייסבוק (סימול: FB)" באתר האינטרנט שלה.
הביזנס אינסיידר טוען כי פייסבוק ומארק צוקרברג הם המחזרים העיקריים אחר החברה של ויקטוריה ראנסום מניו זילנד. בשמועה זו יש מעט הגיון, זאת לאחר שפייסבוק צריכה בעצם למצוא דרך בה המשווקים שלה ייצרו כסף מדחיפת מוצרים כמו ווילדפייר דרך פרסום בכלים החינמיים של פייסבוק.
בתום המסחר: 'סנדיסק' ו'אי-ביי' הכו את תחזיות האנליסטים
אי-ביי עקפה את הצפי בשורת הרווח ופספסה במעט בהכנסות, 'סנדיסק' צוללת במסחר המאוחר
ענקית הקמעונאות המקוונת אי-ביי (סימול: EBAY) פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2014. החברה הציגה רווח של 69 סנט למניה לעומת צפי האנליסטים שעמד על 68 סנט. בשורת ההכנסות היא פספסה במעט כאשר הציגה הכנסות של 4.37 מיליארד דולר מול תחזית הכנסות של 4.38 מיליארד דולר.
מן העבר השני, יצרנית הזיכרונות סנדיסק (סימול: SNDK) צוללת כעת במסחר המאוחר ב-6% נכון לכתיבת שורות אלו, זאת למרות הדו"ח המצוין שפירסמה. החברה רשמה רווח למניה של 1.41 דולר לעומת צפי האנליסטים שעמד על 1.39 דולר. גם בשורת ההכנסות החברה עקפה את התחזיות ורשמה הכנסות של 1.63 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.6 מיליארד דולר.
