נייס מקבלת הזמנה בשווי מליוני דולרים מ-ADT
חברת נייס מערכות ( נייס חו"ל ) ספקית עולמית של פתרונות מתקדמים, המאפשרים לארגונים למנף את הערך החבוי באינטראקציות, הודיעה היום כי חברת ADT, חטיבה של Tyco Fire and Security, הזמינה NICE Perform בסך של מליוני דולרים במטרה לשפר את שירות הלקוחות, את האפקטיביות והיעילות של הדרכת נציגי השרות ולקבל תמונה כוללת יותר של פעילות מוקדי שירות הלקוחות. NICE Perform יוטמע ב-14 מוקדי שרות הלקוחות של ADT, הפועלים 24 שעות ביממה ומשרתים מליוני לקוחות.
ADT הינה חברת האבטחה המובילה בארה"ב המציעה הגנה מסביב לשעון לאנשים, כולל אבטחת בתים. מעבר לפתרון הבסיסי, ADT גם תיהנה מפתרון ייחודי להדרכה ונתינת משוב לנציגים כחלק מסט הפתרונות של NICE Perform. פתרון זה, בשילוב עם ניתוח הקלטות המסך של הנציגים, יתן למנהלים כלים בעזרתם יוכלו לשפר את פעילות נציגי השירות, להפחית שיעורי עזיבה ולקבל משוב מיידי באשר למיומנות נציגי השירות ותאימותם לנהלי החברה.
"צוות איכות השירות ב-ADT נלהב מיכולות ההדרכה והלימוד המוצעים על-ידיNICE Perform," אמר ג'ים שווילר, דירקטור כלל-ארצי לאבטחת איכות ב-ADT. "בתעשיה בה בטיחות הלקוחות תלויה באיכות השירות, לטכנולוגיה כזו יש פוטנציאל אדיר לשיפור רמת השירות של ADT"
"אנו שמחים על כך שחברת ענק כמו ADT, בחרה ב- NICE Perform על מנת לשפר את השירות והיעילות של מוקדי שירות הלקוחות שלה," אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל NICE Systems Inc.. "זו דוגמה נוספת לכך ש-NICE Perform הינו הבחירה הראשונה של חברות המבקשות למנף את הערך החבוי באינטראקציות עם הלקוחות, כדי להבין טוב יותר את צרכי לקוחותיהם ולשפר ביצועים."