נייס קיבלה הזמנה ליישום NICE Perform מפרטנר תקשורת
חברת נייס חו"ל (סימול: NICE), ספקית עולמית של פתרונות מתקדמים, המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה ליישום של NICE Perform, הפתרון המוביל בשוק, מפרטנר NAS (סימול: PTNR), מפעילת רשת הסלולר בישראל orange, החדשנית והמובילה.
פרטנר תעשה שימוש ביכולות הניטור, ההדרכה וניתוח האינטראקציות המתקדם של NICE Perform. יכולות אלו יסייעו להתייחס לשיחות מלקוחות, בהן עלו נושאים או עניינים משמעותיים, או שזוהתה רמה גבוהה של רגישות של הלקוח או של המוקדן.
"אנו פועלים בשוק תחרותי ביותר, וידועים היטב בהיותינו חברה המספקת שרותים חדשניים ויוצאים מן הכלל ללקוחותינו. אנו רואים ב - NICE Perform פתרון אסטרטגי, שיאפשר למוקדי השרות שלנו להגיע לרמת שרות גבוהה אף יותר ולפשט תהליכים," אמר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר תקשורת. "בהתבסס על ניסיון העבר שלנו עם נייס, אני בטוח כי נייס תתרום לנו משמעותית בהשגת מטרותינו האסטרטגיות ומצויינות תפעולית."
"החלטת פרטנר לבחור ב - NICE Perform היא עדות נוספת לערך המוסף האדיר שלקוחותינו רואים ביכולות הטכנולוגיות של נייס ובמומחיות שלנו בעזרה בשיפור התוצאות העסקיות שלהם, באמצעות מיצוי תובנות מאינטראקציות," אמר חיים שני, מנכ"ל נייס. "אנו שמחים על האפשרות לספק לפרטנר פתרון התואם את צרכיהם העסקיים והאסטרטגייה העתידית שלהם."