הרשות השנייה
צילום: לוגו

2 בכירים חדשים ברשות השנייה: קבלו את הסמנכ"לים עידן אור ופרח רותם

הרשות השנייה ממשיכה לגבש את שורותיה לאחר הליך ההתייעלות והפיטורים שעברה בשנה האחרונה. עם מינויים של סמנכ"ל תוכן וסמנכ"לית מדיניות ומחקר חדשים
אלכסנדר כץ | (1)

עידן אור מונה לסמנכ"ל תוכן ברשות השנייה, ואילו פרח רותם תהיה סמנכ"לית מדיניות ומחקר ברשות. מדובר ב-2 תפקידים חדשים שגובשו כחלק מתהליך ההתייעלות והתרעננות הוולונטרי בימים אלו הרשות השנייה.

 

לאחרונה מונו 2 בכירים נוספים ברשותאופיר רייכמן לראש אגף טלוויזיה ואפרת לאור כראש מחלקת פרסומות. כל המינויים האלה מגיעים על רקע הקיצוץ המשמעותי בתקציב הרשות בשנה האחרונה, והליך ההתייעלות במסגרתו כרבע מכח האדם עזב אותה.

 

במסגרת ארגונה מחדש של הרשות, תחת סמנכ"ל התוכן יכהנו ראש אגף טלוויזיה וראש אגף רדיו, דבר שיאפשר בחינה רוחבית של נושא התוכן בשידורי הטלוויזיה המסחרית והרדיו האזורי. ואילו, כחלק ממדיניות הרשות להובלה בתחום החדשנות והאסטרטגיה של הנושאים שתחת פיקוחה, מונתה לראשונה סמנכ"לית מדיניות ומחקר.

 

רותם שתהיה סמנכ"לית מדיניות ומחקר, הייתה בין מייסדי רשת ועבדה במשך למעלה מעשור כמנהלת מחלקת המחקר, סמנכ"לית אסטרטגיה ומחקר וסמנכ"ל העידן החדש. בין היתר רותם הקימה את מחלקת המחקר ברשת עם תחילת שידורי ערוץ 2. בנוסף, הייתה מנהלת האסטרטגיה והמחקר של החברה המרכזית למשקאות.

 

לרותם תואר ראשון בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת תל אביב, כמו כן למדה לתואר שני בפסיכולוגיה תעשייתית וחברתית מאוניברסיטת בר אילן ולתואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

 

ואילו אור, שמונה לסמנכ"ל התוכן, הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתחום התקשורת, בדגש על תחום השידורים. ב-5 השנים האחרונות מכהן אור כמנכ"ל ארגון אק"ט - ארגון העובדים בקולנוע ובטלוויזיה, ומוביל את הארגון בנושאי ממשל ופעילות בינלאומית.

 

אור הוא סגן נשיא לשכת הארגונים העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל ובעבר היה יו"ר הוועד המנהל של ארגון עובדים בקולנוע ובטלוויזיה בישראל. לאור תואר ראשון  במנהל עסקים במסלול מנהלים. אור בעל ניסיון עשיר כצלם קולנוע וטלוויזיה עצמאי וכמרצה ללימודי קולנוע במוסדות להשכלה גבוהה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי, מסר כי "מדובר ב-2 מינויים מהותיים להמשך התפתחותה והתחדשותה של הרשות השנייה. האחדת תחום התוכן תחת סמנכ"ל אחד תאפשר מבט כולל על הנעשה בטלוויזיה וברדיו והובלת תהליכי עומק. כך גם, ההשקעה הניכרת במחלקת המחקר והמדיניות ומינוי סמנכ"לית ייעודי לתחום זה הם צעד ראשון בהוצאה לפועל של תפיסה כוללת לפיה הרשות השנייה תהא גורם מוביל בתחום החדשנות והאסטרטגיה, מקור מידע מרכזי על הנעשה בעולם ותדע לנתח בצורה הטובה ביותר את הנעשה בתחומי אחריותה בישראל. אני שמח כי במסגרת תהליך ההתחדשות של הרשות השנייה מצטרפים אלינו 2 סמנכ"לים מוכשרים ורבי ניסיון, כל אחד ואחת בתחומה ומאחל להם הצלחה רבה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פרסומת גאונית..! (ל"ת)
    רחל לוי 06/07/2015 19:22
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.