פותחים את הפצע: ינון לנדנברג ודורון טל תובעים את פובליסיס, מוריס לוי ובאומן
דורון טל וינון לנדנדברג, מייסדי אידיאולוג'יק שמוזגה לתוך קבוצת פובליסיס ישראל תובעים את רשת הפרסום העולמית, היו"ר מוריס לוי, יורם באומן ונציג נוסף של רשת הפרסום העולמית. לטענת השניים שפרשו מקבוצת פובליסיס ישראל, נציגי באומן ופובליסיס הסתירו מהם מידע והובילו לירידת ערך המניות אותן החזיקו.
גורמים בסביבת משרד הפרסום מוסרים לאייס שגובה התביעה של טל ולנדנברג עומד על כמיליון דולר. מנגד, גורם אחר אומר לאייס כי התביעה עומדת על כ-2.5 מיליון דולר. המניע המרכזי לתביעה הוא פועל יוצא של העובדה שהשניים פרשו מהחברה עם פיצויי פיטורים בלבד, וזאת לאחר הפסדים שנרשמו לחברת אידיאולוג'יק.
כאמור, הטענה המרכזית של טל ולנדנברג שמתייחסים בתביעתם גם לבכירים נוספים בקבוצת פובליסיס (אחד מהם, שאינו בין הנתבעים הוא ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס) היא שבכירי הקבוצה הסתירו מהם מידע וכן גרמו לירידת ערך המניות שלהם. בין השאר לנדנברג וטל טוענים כי במסגרת המיזוג, התשלום לבעלי המניות שעמדו בראש הגופים בישראל, היה לפי ממוצע של שלוש שנים ביחס לא שווה.
כזכור, במהלך עסקת הענק בין פובליסיס העולמית לבאומן בר ריבנאי, מה שהוביל להקמת קבוצת פובליסיס ישראל, היו מי שבחרו לקחת את הכסף וללכת: אנשי גלר נסיס, משה נסיס ויאיר גלר, ותימור גורדון שמאוחר יותר שב לחברה והצטרף לארי מלמוד בפובליסיס. טל ולנדנברג נשארו בחברה עד לפרישתם במהלך השנה החולפת.
כיום לנדנברג משמש כמנכ"ל חברת אינפיניטי המתמחה במציאות רבודה וטל העתיק את מגוריו לפריז שם השיק סוכנות שמקשרת בין חברות סטארטאפ מישראל לשוק האירוטפאי. כמו כן הוא משמש כיועץ לתחומי דיגיטל ומדיה באיחוד האירופי.
תגובת טל ולנדנברג לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 7.סוגרים חשבון 25/03/2014 15:17הגב לתגובה זוסוגרים חשבון
- 6.עובד לשעבר 2 13/03/2014 18:45הגב לתגובה זועם כל הכבוד לאדון באומן, בתור עובד לשעבר, הוא בנאדם רע. לדורון וינון נעשה שם עוול נוראי החל מההבטחות שקיבלו ולא התממשו ועד ל"פרישה" המכוערת שלהם. הסנקציות שהטיל אדון מלמוד (בטח בהוראת יורם ומוריס) היו פשוט מיותרות ומגעילות. יורם, ארי ומוריס הביאו את התביעה הזו על עצמם, מקווה שהם גם יאכלו את הכובע וישלמו את מה שמגיע לדורון וינון בסופו של הסיפור. את ההישגים של ינון ודורון בתחום המדיה הדיגיטלית ובעולם הפרסום הישראלי בכלל, עד היום אף אחד לא הצליח לשחזר! אז כשמגיע, מגיע.. ומגיע להם!
- 5.עובד לשעבר 18/02/2014 14:25הגב לתגובה זואחרי שחלבתם אין סוף מליונים מהשוק בשכר על חשבון השוק ואתרי אינטרנט פושטי רגל, אתם מקבלים את השכר האמיתי שלכם. קארמה איז א ביץ!
- 4.מעשה בשני בלונים 18/02/2014 14:23הגב לתגובה זוההמשך ידוע
- 3.ג'ימי 18/02/2014 12:43הגב לתגובה זואחרי ימי התהילה של השניים, כאשר הבינו תם עידן אידיאולוגי'ק הלכו להתרפס אצל מוריס לוי שאפילו העז לפרגן לינון רבות. חשבו שהם עושים אקזיט אבל הסתבר שאידיאולוג'יק לא שווה כלום. אחרי חברת הקש למשקפי האוגמנטד של לנדנברג וחברת היעוץ הכושלת של טל בפריז הבינו שצריך לגרד כמה גרושים מפובליסיס ויצאו בתביעה הזויה וחסרת בסיס
- 2.עורך הדין 18/02/2014 08:09הגב לתגובה זויותר מידי בכירים מסיימים את הקשר שלהם עם יורם באומן בבתי משפט. פרצופו האמיתי מתחיל להחשף.
- 1.עובד אידיאולוג׳יק 17/02/2014 21:15הגב לתגובה זובמקום להסתכל קדימה, מעדיפים הזוג המהולל להתרכז בעבר המפואר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
