מחריף המשבר בין גילת לבן-מנחם: מליאת רשות השידור תוקפת את ההנהלה

המליאה החליטה להקפיא את כל המכרזים ולא לאשר את לוח השידורים של ערוץ 1. ההנהלה: מנסים לפעול במסגרת מצב החירום, פועלים על פי חוק
אלכסנדר כץ | (17)

מליאת רשות השידור הורתה להנהלת הרשות להקפיא את כל מכרזי כוח האדם ומכרזי הרכש לעתיד, וזאת בשל הקפאת הרפורמה על ידי משרד התקשורת ומשרד האוצר.

בישיבה שהתקיימה אתמול (יום א') דנו חברי המליאה במצבה של הרשות, והצהירו כי המליאה "מוטרדת ממצבה הניהולי של רשות השידור ומהיכולת ליישם את החלטות המליאה ו-ועדותיה ולפיכך מנחה את ההנהלה להקפיא את כל מכרזי כוח האדם ומכרזי הרכש לעתיד".

עוד הורתה המליאה להנהלה להקצות תקציבים לצרכים חיוניים בלבד ועל פי המחויבות בחוק, תוך שמירה - לדברי המליאה - על עיקרון של אי פגיעה בציבור הצופים והמאזינים ובעובדי רשות השידור.

בהודעה של המליאה נכתב כי "בשל חוסר שביעות הרצון של המליאה מלוחות השידור של ערוץ 1 שהוגשו לאחרונה על ידי ההנהלה, ואשר אינם תואמים את מדיניות והנחיות ועדת התוכן של המליאה, החליטה המליאה שלא לאשר את לוח השידורים לאוגוסט-ספטמבר במתכונת שהוגשה".

כזכור, אין זה החיכוך הראשון בין המליאה להנהלה, ובין העובדים בראש 2 הגופים - היו"ר אמיר גילת והמנכ"ל יוני בן-מנחם. רק 3 שבועות פורסם באייס על על משבר אימון קשה בין מוסדות הרשות להנהלה, לגבי שידורי המכביה.

מהנהלת רשות השידור נמסר כי "ההנהלה עושה ככל שביכולתה על מנת לקיים לוח שידורים ראוי וציבורי למרות הקשיים התקציביים ותקציב החירום הנובע מעצירת הרפורמה. ההנהלה מתנהלת על פי כללי המנהל התקין, ללא קיצורי דרך, תוך שמירה על רמה מקצועית, נאותה, גבוהה, כיאה לשידור ציבור".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    גרוע מאוד 06/08/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    הלוואי ויעצרו את כל ההפקות החדשות ויעשו קצת בדק בית......די לשחיתות נהיינו מדינת עולם שלישית ועוד בערוץ הממלכתי
  • 10.
    ענת 05/08/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    ולהצהיר פישלתי התפקיד היה גדול עלי.
  • 9.
    גילת עומד בראש הפשע 05/08/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    האיש שישב בראש כל ועדות המינויים,הרכישות התקציבים,חלוקת השלל,זה אמיר גילת...האחד והיחיד.ראש וראשון למי שצריכים לעוף מיד. צביעות!
  • בדיוק. הנסיון לברוח מהאוניה הטובעת לא יצלח. (ל"ת)
    גילת וזליג אחד הם 05/08/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פול אס 05/08/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    ניסיתם להחריב את אגודות העיתונאים,היום הבנתם שההימור שלכם היה כישלון. מי שמהמר שלא יבכה ויחפש עזרה והגנה כאשר יפסיד. עוד כמה שעות וכוננויות במשכורת לא שוות את ההימור! מה יהיה כאשר יבדקו (ויבדוק גוף חיצוני) על סמך מה ניתנו השעות והכוננויות,ולמי אישרו ולמי לא,ומדוע?
  • 06/08/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    ומה עם המכרזים והנבחרים .רובם חברי ועדים ,ואנשי שלומם של יוני וזליג ומקורבים של מקורבי מרכז הליכוד .אשתו של זליג מנהלת בכירה ברדיו . בתו של בראל נכנסה לעבודה מבחוץ להיות עורכת בכירה ללא כל נסיון ןבחוזה .איפה היית אמיר גילת???כשעומדים לפטר מאות עובדים אתה שותף מלא לפשעי המנכ"ל מנהל הרדיו נסטלבאום והיועץ הבכיר..תחמן ראשי..זליג
  • 7.
    נאמן הציבור 05/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    ודואג לאינטרס הציבורי
  • 6.
    הנהלת מקורבים 05/08/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    על מה אתם מדברים על כל ההפקות של המקורבים והתוכניות של המנהלים ? תוך יום אני מעצב לכם לוח שידורים שיכפיל לכם את הרייטינג .. פשוט בושה... בחרתם מנהלים נוכלים שמסובבים אתכם איך שבא להם.... מי בעל הבית על פי כל דין ? ההנהלה שצריכה לבצע את ההנחיות והמדיניות או הועד המנהל והמליאה שהם נאמני הציבור ? אז למי אתם עושים טריקים ושרירים ? אמיר שלח אותם הביתה... שכחתם שבסמכות המליאה גם להדיח מי שלא פועל כראוי לפי הנחיותיה.... לא יודעים לעבוד ואין תוצאות הביתה.. אמיר והמליאה והציבור נתנו לכם צ`אנס ומה עשיתם ? ואיזה תוצאות הבאתם ? חוץ מתככנות ולכלוך ותרגילים נגד אמיר שבא לעבוד ולשנות לטובה ולהצליח.. תתביישו.... איכס...
  • 5.
    אכפתניק 05/08/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    להשאיר את אמיר ולמנות הנהלה מיקצועית חדשה שתהיה נאמנה לו ותדאג ליישם את המדיניות בהתאם.
  • גביש 05/08/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    מי עמד בראש וועדת האיתור ובראש וועדות המכרזים? גילת אשם יותר מכולם במה שקורה בערוץ חסר המזל
  • אבי 05/08/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    דוד חיון תפסיק לכתוב טוקבקים
  • 4.
    עובד 05/08/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    זליג וחבריו הם המושחתים מכולם ובסוף יגיעו לכלא
  • עובד 06/08/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    קשה להסביר איזה חדלי אישים הם חברי ההנהלה הנוכחית כל ההנהלה הבכירה ובראשם אמיר גילת .רוב מינוייה למנהלים זוטרים הם מושחתים עד מגוכחים בעליל .מעט מהם מתקבלים על הדעת .בזאת אשם ביבי שרה ולשכת רו"המ .הגיע הזמן להעמידם לדין על רשלנות גזל והפרת אמונים
  • 3.
    אריה 05/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    עכשיו נזכרת אמיר? אחרי שהסוסים ברחו מהארוות לנעול את השער?
  • 2.
    ויחד הם קוברים את הרשות (ל"ת)
    זה נבלה וזה טריפה 05/08/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ז ל י ג ! (ל"ת)
    ז ל י ג ! 05/08/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
  • מושחת 06/08/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    מושחת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.