מהלך אופנתי: שיר של 'איזבו' מוביל את הקמפיין האמריקאי של חברת HANES
רן שם-טוב ושירי הדר, שניים מחברי איזבו, רשמו עוד הצלחה בזירה הבינ"ל. לאייס נודע כי השיר שמלווה את סרטון הפרסומת החדש בארה"ב של חברת האופנה HANES, הוא השיר Fashion free של ההרכב הישראלי המצליח.
ב-2010 חתמו השניים על חוזה בחברת ההפקות האמריקאית אמבר-מיוזיק, שפתח לבני הזוג שם-טוב והדר את הדלת לשוק הבינ"ל. השניים כבר כותבים מוזיקה לקמפיינים פרסומיים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, ועבדו למשל עם 'קלינקס'.
בארץ עבדו בתקופה האחרונה עם המותג קרניסימו, קופת חולים לאומית ו-HOT, ובחו"ל כתבו מוזיקה לקמפיין האמריקאי של קפה ג'ייקובס.
בשנה שעברה
השיר המקורי
הקמפיין ל- HANES
כעת פנה משרד הפרסום של HANES לחברת התקליטים האנגלית 100% record, שעובדת עם שם-טוב והדר, המיוצגים בחודשים האחרונים על ידי הסוכנת תמי הר לב, וביקשו לרכוש את הזכויות לשימוש בשיר שילווה את הקמפיין.
שירי הדר אישרה את הפרטים.
- 2.אלבוחר צילה 22/08/2013 08:01הגב לתגובה זושמעתי את השיר. הקול שלך מיוחד וייחודי. הגיית המילים כל כך ברורה. נהניתי. ישר כוח והמשיכו בעשייה המבורכת שלכם. את מקסימה
- 1.סיון "הצל" שלכם 05/08/2013 13:18הגב לתגובה זוהלהקה הכי מדהימה שקמה בישראל.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
