מהלך אופנתי: שיר של 'איזבו' מוביל את הקמפיין האמריקאי של חברת HANES
רן שם-טוב ושירי הדר, שניים מחברי איזבו, רשמו עוד הצלחה בזירה הבינ"ל. לאייס נודע כי השיר שמלווה את סרטון הפרסומת החדש בארה"ב של חברת האופנה HANES, הוא השיר Fashion free של ההרכב הישראלי המצליח.
ב-2010 חתמו השניים על חוזה בחברת ההפקות האמריקאית אמבר-מיוזיק, שפתח לבני הזוג שם-טוב והדר את הדלת לשוק הבינ"ל. השניים כבר כותבים מוזיקה לקמפיינים פרסומיים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, ועבדו למשל עם 'קלינקס'.
בארץ עבדו בתקופה האחרונה עם המותג קרניסימו, קופת חולים לאומית ו-HOT, ובחו"ל כתבו מוזיקה לקמפיין האמריקאי של קפה ג'ייקובס.
בשנה שעברה
השיר המקורי
הקמפיין ל- HANES
כעת פנה משרד הפרסום של HANES לחברת התקליטים האנגלית 100% record, שעובדת עם שם-טוב והדר, המיוצגים בחודשים האחרונים על ידי הסוכנת תמי הר לב, וביקשו לרכוש את הזכויות לשימוש בשיר שילווה את הקמפיין.
שירי הדר אישרה את הפרטים.
- 2.אלבוחר צילה 22/08/2013 08:01הגב לתגובה זושמעתי את השיר. הקול שלך מיוחד וייחודי. הגיית המילים כל כך ברורה. נהניתי. ישר כוח והמשיכו בעשייה המבורכת שלכם. את מקסימה
- 1.סיון "הצל" שלכם 05/08/2013 13:18הגב לתגובה זוהלהקה הכי מדהימה שקמה בישראל.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.