80 דירות חדשות בבת ים נבנים על ידי 35 משקיעים: 5 יחידות השקעה אחרונות נשארו
לראשונה בישראל ניתן להשקיע בהלוואות מזנין (השלמת הון עצמי ליזמים) כחלק מקבוצה של משקיעים דרך פיפלביז המפוקחת על ידי הרשות לניירות ערך. הלוואה (אג"ח) בריבית שנתית קבועה לפרויקט תמ"א 38/1 של חברת ברקלי, המתמחה בפרויקטים יזמיים בדגש על פרוייקטי התחדשות עירונית.
ההלוואה נושאת ריבית שנתית קבועה, וכן כוללת בטוחות שמוחזקות ע"י עו"ד נאמן.
במסגרת הפרויקט יבוצע חיזוק ושיפור פני 5 בניינים בבת ים כאשר מול הדיירים נחתמו כנדרש בחוק והוצאו תיקי מידע. במסגרת השיווק, טרם קבלת ההיתר, צפויות מכירות מוקדמות של הדירות בהתאם לחוק המכר (דירות), אשר צפויות להכניס סכומים משמעותיים לחברה לטובת החזר ההשקעה. הפרויקט של חברת ברקלי 38, עם רקורד מרשים של למעלה מ-20 שנים בתחום הנדל"ן וביצוע עשרות פרויקטים
לפרטים נוספים והשקעה בפרויקט ברקלי >
אז איך משפיע עלינו הרגולציה החדשה?
פיפלביז מאפשרת להשקיע סכומים נמוכים, החל מ- 50,000 ₪, כאשר כל המשקיעים מקבלים את אותה התשואה ואותם הבטחונות. ההשקעה לא מצריכה זמן והתעסקות מצד המשקיע ומלווה ביתרון נוסף, מדיניות מיסוי נמוכה (מיסוי של 15% מהרווח בלבד) - ללא מס רכישה או מס שבח. לכן השקעות מסוג זה מושכים את הציבור הישראלי להשקעות אג"ח מגובות נדל"ן.
- שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- חברה ישראלית רותמת את הריפוי הגנטי לטיפול בפרקינסון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית
שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.
סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולם. כלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, ממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >
