רשת CELIO רוצה להוביל את שוק הגברים בגילאי ה-30+
השיקה היום (ה') את קולקציות החורף השונות לגברים של המותג הצרפתי במסיבת עיתונאים בהובלת הפרזנטור, השחקן הנרי דוד
רשת אופנת הגברים הצרפתית CELIO* השיקה הבוקר (ה') במסיבת עיתונאים את קולקציות החורף השונות לגברים לצד קטלוג לחורף 2007/8 שיופץ בחנויות הרשת ובעיתונים.
בקמפיין החורף מככב זו העונה השנייה השחקן הנרי דוד, הקמפיין יכלול גם שילוט חוצות ומודעות בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.
שגיב שקד, מנכ"לית CELIO* ישראל: "לפני כשנתיים CELIO* ישראל שמה לעצמה למטרה לאמץ את ערכי המותג הבינלאומי ולקדם מהלך לתרגום העוצמה המותגית של חברת האם כדי להוביל את שוק הגברים סביב גיל ה-30".
יישום אסטרטגית המובילות מתמקדת בעיקר בהתרחבות המותג בארץ עם סניפים חדשים ויצירת בידול והעדפה כלפי המותג באמצעות חדשנות. "חדשנות היא הכוח המניע המרכזי בהתנהגות הקנייה", מוסיפה שקד.