רשת CELIO רוצה להוביל את שוק הגברים בגילאי ה-30+

השיקה היום (ה') את קולקציות החורף השונות לגברים של המותג הצרפתי במסיבת עיתונאים בהובלת הפרזנטור, השחקן הנרי דוד
אפרת אדיר |

רשת אופנת הגברים הצרפתית CELIO* השיקה הבוקר (ה') במסיבת עיתונאים את קולקציות החורף השונות לגברים לצד קטלוג לחורף 2007/8 שיופץ בחנויות הרשת ובעיתונים.

בקמפיין החורף מככב זו העונה השנייה השחקן הנרי דוד, הקמפיין יכלול גם שילוט חוצות ומודעות בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.

שגיב שקד, מנכ"לית CELIO* ישראל: "לפני כשנתיים CELIO* ישראל שמה לעצמה למטרה לאמץ את ערכי המותג הבינלאומי ולקדם מהלך לתרגום העוצמה המותגית של חברת האם כדי להוביל את שוק הגברים סביב גיל ה-30".

יישום אסטרטגית המובילות מתמקדת בעיקר בהתרחבות המותג בארץ עם סניפים חדשים ויצירת בידול והעדפה כלפי המותג באמצעות חדשנות. "חדשנות היא הכוח המניע המרכזי בהתנהגות הקנייה", מוסיפה שקד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה