H&O סוגרת רבעון ברווח של 5.65 מיליון שקל
חברת האופנה אייץ' אנד או פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון השני של 2007, הכוללים גם את תוצאות הפעילות של רשת TAGWOMAN, שאת רכישתה השלימה H&O בינואר האחרון. מהדו"חות המאוחדים (פרופורמה) עולה, כי הרווח הנקי ברבעון השני של 2007 הסתכם ב-5.65 מיליון שקל, לעומת 4.9 מיליון שקל (פרופורמה ) ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 15% (זאת כאשר מאחדים את הדו"חות הנפרדים של הרבעון המקביל אשתקד). הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2007, הסתכם בכ-3.2 מיליון שקל, לעומת כ-1.2 מ' ש' (פרופורמה) בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 167%. לדברי החברה, העלייה ברווח הנקי נובעת, בין היתר, כתוצאה משיפור ברווח הגולמי של החברה ברבעון השני של 2007, אשר הסתכם בכ-55.4 מיליון שקל, (49.3% ממחזור המכירות), לעומת כ-54.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (45.5% ממחזור המכירות). הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2007 הסתכם בכ-98.1 מיליון שקל, (43.4% ממחזור המכירות), לעומת כ- 91.4 מיליון שקל, (39.8% ממחזור המכירות). מחזור המכירות של החברה הסתכם ברבעון השני של 2007 בכ-112.3 מיליון שקל, לעומת 119.1 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 5.7%. הירידה במחזור המכירות ברבעון השני מושפעת, בין היתר, מכך שחג הפסח חל השנה בתחילת אפריל והמכירות לקראת החג נכללו ברבעון הראשון של השנה. מחזור המכירות במחצית הראשונה של 2007 הסתכם בכ-226.3 מיליון שקל, לעומת כ- 229.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 1.5%. עם זאת, הרווח הגולמי של החברה עלה והשפיע על הגדלת הרווחיות הן ברבעון והן במחצית. לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר חברת האופנה H&O, "מדובר בתוצאות העסקיות הטובות ביותר של החברה מאז הקמתה, אשר משקפות את המשך התחזקות המותג והגדלת הרווחיות. הרווח הנקי המאוחד הסתכם ברבעון השני בכ-5.6 מיליון שקל. הרווח הנקי המאוחד של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-3.2 מיליון שקל, כאשר רווחי H&O ללא TAGWOMAN הסתכמו בכ-7.4 מיליון שקל. בנוסף, לאחרונה חתמה רשת H&O על חוזה לפתיחת החנות ה-30 כבר בשנת 2007, בצומת קסטינה, אשר תתווסף ל-29 חנויות H&O הפרושות ברחבי הארץ. תמהיל המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו, מסייע לנו לשפר את תוצאות הפעילות של החברה." ד"ר פלג הוסיף, כי "תוצאות המחצית הראשונה של פעילות רשת TAGWOMAN, מושפעות מכשלים קודמים שהחברה פועלת לתיקונם ושיפורם כחלק מתהליכי רה ארגון ושיפור הרכש המתבצעים בחברה. מאז רכישת TAGWOMAN על-ידי H&O, התווספו לרשת 4 חנויות חדשות, אשר הגדילו את מספר חנויות TAGWOMAN ל-25."