סופר פארם חושפת את מבצעי הבישום לחג לפני המתחרים
מעלה קמפיין פרסומי כחודש לפני ראש השנה בהיקף של 5 מיליון שקל
חודש לפני ראש השנה, מקדימה סופר פארם וחושפת את מבצעי הבישום שיגובו בפרסום בהיקף של 5 מיליון שקל.
השנה מציעה סופר פארם עד 70% הנחה על 400 בשמים מובילים, אשר ימכרו ב-3 דרגות מחיר - 100, 200 ו-300 שקל.
בחגיגה משתתפים גם בשמים שהושקו בחודש האחרון: נאף נאף, הילרי דף, ליברטה קאשרל, אטיטיוד של ג'ורג'יו ארמני לגבר, ביוטיפול לאב של אסתי לאודר ובלק אקסס של פאקו ראבן לאישה.
יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר פארם מציין: "לקראת החג רכשנו מלאי נוסף של 200 אלף בשמים, בעיקר בגדלי 50 מ"ל הנחשבים לפופולאריים ביותר".
עשהאל מעריך, כי לקראת החג יימכרו ברשת סופר פארם למעלה מ-300 אלף בקבוקי בושם, כאשר בשבוע שלפני החג יימכר בושם בכל 3 שניות.
הקמפיין שילווה את מבצעי החג יכלול עיתונות, שלטי חוצות, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט.