נסטלה משקיעה מיליון שקל בקמפיין לדגנים מלאים
נסטלה משקיעה מיליון שקל בקמפיין חדש לדגנים מלאים. הקמפיין, שיעלה לאוויר מחר (ו'), נועד להסביר את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים.
מקאן אריקסון הגו סיסמא לקמפיין: "דגני הבוקר של נסטלה מכילים דגנים מלאים באחריות".
מנסטלה נמסר: "מחקרים מוכיחים כי דגנים מלאים מכילים רכיבי תזונה החיוניים להתפתחות ולתחזוקה תקינה של הגוף וכן, קיימת המלצה לצריכתם על ידי כל בני המשפחה. נסטלה מתחייבת שכל מוצרי דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים, המוצרים מגוונים ומתאימים לכל בני המשפחה: לילדים, בני נוער, נשים ומבוגרים. כל אחד יכול למצוא את המוצר המתאים לו ולהיות בטוח שהוא צורך דגנים מלאים".
דגני הבוקר של נסטלה רשמו בשנה האחרונה גידול של 30% בנתח השוק. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 22.5% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרץ 2007).