אורנג' משקיעה 3.5 מיליון שקל בקמפיין לדור 3 ו-3.5

הקמפיין עולה היום בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום ראובני - פרידן
אפרת אדיר |

חברת הסלולר orange משקיעה כ-3.5 מיליון שקל בקמפיין למכשירי דור 3 ו-3.5. הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן, עולה היום (ה') בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט. במסגרת הקמפיין, יוצע מבצע על רכישת מכשירי דור 3 ו-3.5 מתקדמים במחיר מיוחד למשתמשים בשירותי הרשת מעל ל-200 שקל בחודש, כאשר המכשיר יינתן ללא עלות. תוקפן של התוכניות הנו 36 חודשים ומחייבות תשלום חודשי קבוע. עוד במסגרת הקמפיין, חברה orange לאמנית המפורסמת אילנה יהב, שבעזרת טכניקת ציור ייחודית בחול ים על גבי שולחן אור, מצליחה ליצור ציורים ודמויות, ודרכם לספר סיפור. לדברי החברה, החיבור בין יצירותיה האופטימיות של אילנה יהב והשימוש בחול ים, לבין מבצע הקיץ, יוצר קמפיין קיצי, מרענן ויוצא דופן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה