SOHO BBDO זכה בתקציב מותג הפירות " פרי בראשית"

משרד הפרסום לתקציבים קטנים ובינוניים מבית גיתם BBDO יוביל את הפעילות הפרסומית של המותג; תקציב הפרסום השנתי עומד על כ-300 אלף דולר
אפרת אדיר |

חברת פסגות גליל גולן המגדלת ומשווקת את מותג הפירות "פרי בראשית" בחרה במשרד הפרסום SOHO BBDO להוביל את הפעילות הפרסומית של המותג.

אריזת פירות "בראשית" כוללת מידע שימושי לצרכן על תכונות הפרי, טעמו, השימוש המומלץ, ערכים תזונתיים, והיתרונות הבריאותיים שלו. האריזה הסגורה אינה מאפשרת לגעת בפרי ושומרת על האיכות והטריות.

הפרי הראשון אשר ישולב בקמפיין פרסומי באמצעות סוהו BBDO הוא התפוח, כאשר תקציב הפרסום השנתי של המותג לשנת 2007 מוערך בכ-300 אלף דולר.

עדי כהן-סברוב, מנהלת סוהו BBDO: "אנחנו שמחים מאוד על הזכייה בתקציב "פרי בראשית" וגאים לקחת חלק במהלך אסטרטגי חדשני ויוצא דופן בשוק הפירות והירקות אשר מטרתו לשנות את הרגלי הצריכה של הצרכנים ולגרום להם לפתח העדפה למותג מתחום הפירות, שעד היום כמעט ולא זכה למיתוג בישראל".

SOHO BBDO הינה חברת בת של גיתם BBDO המתמחה בטיפול בלקוחות עם תקציבי פרסום קטנים ובינוניים של עד מיליון דולר בשנה. ב-3 החודשים האחרונים זכה המשרד ב-4 תקציבים חדשים בסכום כולל של כ-2 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה