קרביץ פותחת 40 ירידים לקראת החזרה לבית הספר

משקיעה במהלך 2 מיליון שקל ומצפה למחזור מכירות של כ-40 מיליון שקל בחודש הפעילות
אפרת אדיר |

רשת "קרביץ" פותחת השבוע 40 ירידים, לקראת חזרה לבית הספר. הירידים ייפתחו בקניונים ומרכזי קניות מובילים, ביניהם: ברשת קניוני עזריאלי, ברשת קניוני ריט, בקניון רמת אביב בת"א, בקניון נהריה, בקניון דימונה, בקניון חיפה ועוד.

הירידים, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון. בין המותגים המובילים: ילקוטים, תיקים, קלמרים, עפרונות, עטים, טושים וציוד היקפי החל ממחשבים עד מדפסות ועכברים למחשב.

מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ", מסר כי להערכתו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ-1 מיליון מבקרים ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על 40 מיליון שקל בחודש הפעילות.

"הירידים, שיאופיינו השנה בצוותים מקצועיים של מוכרנים, שעברו הכשרה מיוחדת, לקראת החזרה לבית הספר, יוזילו בכ-20% את מגוון המוצרים והמותגים", ציין זילכה.

לרגל פתיחת הירידים, תצא "קרביץ" במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בעלות של 2 מיליון שקל, כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, מודעות במקומונים, פולדרים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.

רשת "קרביץ" מונה 63 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה למעלה מ-600 עובדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה