HOT מעלה קמפיין לעסקים בעלות של כ-2 מיליון שקל

הסלוגן הנבחר: "מצטרפים ל-HOT עסקים וחותכים בהוצאות התקשורת של העסק"
אפרת אדיר |

חברת הכבלים HOT עולה היום (ה') עם קמפיין לעסקים בעלות של כ-2 מיליון שקל, אשר יפורסם בעיתונות וברדיו. זאת, לאחר שהתמקדה בתקופה האחרונה במגזר הפרטי עם החדרת שירותי האינטרנט המהיר, הטלפוניה הקווית והטלוויזיה בכבלים.

הסלוגן שנבחר לקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי הוא: "מצטרפים ל-HOT עסקים וחותכים בהוצאות התקשורת של העסק".

לדברי החברה, במהלך השנה האחרונה הצטרפו ל-HOT אלפי לקוחות עסקיים מובילים מכל הסקטורים, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות מובילות במשק הישראלי, ביניהם, חברות היי טק, בנקים, חברות ביטוח, חברות ציבוריות, חברות תקשורת וחברות בנייה.

ההחלטה לצאת בקמפיין למגזר העסקי באה לאחר סקר שנערך בו ציינו 73% מהנשאלים בקרב עסקים קטנים שהמחיר הינו גורם משמעותי בבחירת ספק שירותי טלפון קווי ו-62% ציינו את המחיר כגורם משמעותי בבחירת ספק תשתית אינטרנט.

חברת HOT היא חברת התקשורת היחידה המשווקת את חבילות ה-Triple Play הנמכרות במחיר של החל מ-159 שקל (לא כולל מע"מ) לחודש לכל שלושת השירותים (טלפון קווי, תשתית אינטרנט וטלוויזיה).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה