אתר בנק הפועלים: האתר המצטיין בישראל זו השנה ה-3

כיום פעילים בשירות המקוון של בנק הפועלים למעלה מ-800 אלף לקוחות, המבצעים למלעה ממיליון שאילתות ביום
אפרת אדיר |

אתר האינטרנט של בנק הפועלים זכה זו השנה ה-3 ברציפות בתואר "האתר המצטיין בתחום בנקאות מקוונת" וכן כאתר הטוב ביותר מבין כל האתרים המצטיינים בכל הקטגוריות. 2 התארים ניתנו לאתר הבנק בתחרות היוקרתית 2007 WebiAwards שהתקיימה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.

בנוסף, זכה הבנק בקטגוריית "נגישות" כאתר הנגיש ביותר בישראל לאנשים עם מוגבלויות. אתר הבנק נבנה בראיית לקוח ונותן מענה לצרכים הייחודיים של הלקוחות הפרטיים והעסקיים. בשנה האחרונה הושקו באתר מספר יישומיים ייחודיים כמו: מתן אחריות מלאה ללקוחות בגין הוצאת כספים בלתי מורשית מחשבונם; מערכת מסחר בבורסות אירופה המובילות, הכוללת מידע עדכני ומקיף, העברת הוראות ישירות והטבות בעמלות; שירות תשלומים און ליין המאפשר לשלם חשבונות בקליק אחד, מבלי להקליד את פרטי השובר והסכום בכל פעם מחדש; שירות דואר-נט לקבלת דואר מהבנק, ישירות לתיבת הדואר של הלקוח ב"פועלים באינטרנט", במקום לקבלו בדואר ישראל.

בנוסף, במסגרת פיתוחם של שירותים מתקדמים, הושק לאחרונה "פועלים בסלולר" - שירות המציע גלישה ישירה לחשבון באמצעות הטלפון הסלולרי ל-3 החברות הסלולריות ובכ-40 מכשירים.

כיום פעילים בשירות למעלה מ- 800 אלף לקוחות, שמבצעים למעלה ממיליון שאילתות ביום. מתוך סך הפעולות המבוצעות בבנק וניתנות לביצוע גם באינטרנט, למעלה מ-40% מכלל הפעולות בבנק מבוצעות באינטרנט ובתחום שוק ההון חלקו של האינטרנט עומד על כ-60%. על פי נתוני בנק ישראל, באתר בנק הפועלים מבוצעת יותר פעילות פיננסית מאשר זו המבוצעת בכל שאר המערכת הבנקאית גם יחד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה