צדר-יריב קיבל את תקציב הפרסום של קבוצת "קל אוטו"
היקף התקציב השנתי נאמד ב-1.5 מיליון דולר; חברת "קל אוטו" פתחה לאחרונה סוכנות לביטוח
קבוצת הרכב "קל אוטו", העוסקת במכירה, השכרה, ליסינג וטרייד-אין של כלי רכב, התרחבה לאחרונה גם לתחום הביטוח, עם פתיחת "קל אוטו סוכנות לביטוח בע"מ". החברה נמצאת בבעלותם של שמוליק ואלה קליין, ומספקת ציי רכב לקבוצת אלביט, טמפו, פקר פלדה, דנאל, ועוד.
במסגרת מהלך ההתרחבות של החברה נבחר משרד הפרסום "צדר יריב - Advertising & Creative boutique" לטפל בתקציב הפרסום של "קל אוטו", הנאמד ב-1.5 מיליון דולר בשנה.
פרסום צדר-יריב הוקם לפני מספר חודשים על-ידי המעצב הגרפי ובוגר בצלאל - אסי צדר ואיש הקריאייטיב אסי יריב. המשרד חתום גם על תהליך המיתוג מחדש של קבוצת קניוני ישראל, אשר הושק לא מכבר, ואף מטפל בתקציב 14 קניוני הקבוצה באופן שוטף. לצד השירותים הרגילים של משרד פרסום, מעניק צדר-יריב גם שירותי קריאטיב ממוקדים למספר משרדי פרסום ומפרסמים גדולים.