וואלה! מבצעת שינוי ארגוני במערך המכירות

מפצלת את מערך המכירות הארצי ל-2 מחלקות שיטפלו במכירת שטחי מדיה לפרסום בתקציבים בינוניים וגדולים
אפרת אדיר |

וואלה! מבצעת שינוי מבני במערך המכירות הארצי ומפצלת את החטיבה לשתי מחלקות שיטפלו במכירת שטחי מדיה לפרסום בתקציבים בינוניים וגדולים.

עוד במסגרת השינוי המבני, מונו מנהלים חדשים, שי מנגולי וגלעד בנארי, לעמוד בראשן של המחלקות החדשות. כמו כן, פעילות ה-Network תוטמע בתוך המחלקות החדשות ותתרכז בטיפול באתרים ואמצעי מדיה גדולים וממותגים, כדוגמת ICQ ו-YES וכן במספר אתרים גדולים נוספים.

שי מנגולי, (29), הנו בוגר מסלול המחקר ב"הבצפר", בית הספר של מקצועות הפרסום השייך לאיגוד חברות הפרסום. מנגולי כיהן ב-6 השנים האחרונות במגוון תפקידים באגף המכירות של וואלה!.

גלעד בנארי, (35), מונה למנהל המחלקה השניה לאחר 4 שנים במחלקת המכירות של וואלה! מהן כשנה בתפקיד סופרווייזר. לבנארי תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים. לצד פעילות 2 המחלקות החדשות, פועלת גם חטיבת לקוחות ישירים בראשותו של יוסי וידאל, וזרוע מכירות נוספת העוסקת בתחום הפרסום הטקסטואלי, שהנו פרסום בתוצאות חיפוש ובהתאמה לתוכן במסגרת שרות Advantage של וואלה!.

ניר ברון, סמנכ"ל המכירות של וואלה!, איחל לגלעד בנארי ושי מנגולי הצלחה בתפקידם וציין, כי "השינויים הארגוניים במחלקת המכירות מבטיחים את מקסום המקצועיות והתמקדות אנשינו בצרכי הלקוחות, תוך שיפור השירות למפרסמים ולמשרדי האינטראקטיב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה