דואר ישראל בקמפיין לשירותים חדשניים ב-1.5 מ' ד'
חברת "דואר ישראל" משיקה בימים אלה מהלך פרסומי רחב-היקף בתקציב מדווח של כ-1.5 מיליון דולר, באמצעות גלר-נסיס ובכיכובם של צמד הפרזנטורים המלווים את חברת הדואר מזה מספר שנים - אלי פיניש ומריאנו אידלמן.
הקמפיין נועד לחשוף בפני הצרכנים את השירותים החדשניים המתקדמים של דואר ישראל, במטרה למתג את החברה כעסקית וחדשנית ו"לנער את האבק" מתדמית רשות הדואר לשעבר.
קמפיין הטלוויזיה כולל, בנוסף לטיזר (קדימון), עוד 8 סרטים באורך ממוצע של 25 שניות. כל השירותים מוצגים בדרך הומוריסטית, מצחיקה ושימושית על ידי אלי ומריאנו המגלמים זוג נשוי ששורד על אי בודד ומגלה, פעם אחר פעם, שהדבר שהכי חסר לו על האי הוא שירותי הדואר.
נוסף על הקמפיין, יושק קטלוג חדש, המפרט על המוצרים ושירותי הדואר, בכ-2 מיליון עותקים שיופצו לבתי הלקוחות ובכל סניפי החברה. בין השירותים החדשים שמפרסמת דואר ישראל נכללים: "דואר 24" - שירות העברת דואר תוך 24 שעות; "סלופארק" - חניה באמצעות הטלפון הנייד; הודעת SMS על הגעת דואר רשום לנמען, שירות המרת מט"ח בסניפים ועוד. "הקמפיין החדש יציג את שלל המוצרים שמספקת החברה תחת קורת גג אחת (ONE STOP SHOP) בשפה קמעונאית, מתוחכמת וחדשנית, תוך מתן דגש על איכות השירות", אמר אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל.
אלדד כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת דואר ישראל, מוסיף: "בחרנו להשיק קמפיין תדמיתי על-ידי שימוש בחשיפה רחבה של שירותי ומוצרי החברה וזאת על-מנת לחזק את הפרמטרים של חדשנות ומגוון המאפיינים את מותג דואר ישראל. אני מעריך שאנו נפתיע את לקוחותינו בהיצע, במגוון ובחדשנות של המוצרים שנחשוף בחודש הקרוב".
קמפיין הפרסום עולה לאוויר באמצעות גלר-נסיס, בקרוב תצטרך דואר ישראל להכריע מי יהיה משרד הפרסום החדש של החברה, לאחר שבתום שלב א' של מכרז הפרסום בחרה ועדת ההיגוי 3 משרדים: גלר נסיס (המשמש כיום כמשרד הפרסום של החברה), יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסונוב. שלושת המשרדים עברו את שלב א' עם הציונים הגבוהים ביותר ויוזמנו בשלב הבא והסופי של המכרז להצגת הפרזנטציה בפני ועדת ההיגוי. תקציב הפרסום והמדיה השנתי של דואר ישראל עומד על כ-18 מיליון שקל.