ירקוני בן נתן יטפל בתקציב הפרסום של רשת "בית בלב"
משרד הפרסום "ירקוני-בן נתן" יטפל בתקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן "בית בלב", מקבוצת מכבי שירותי בריאות. זהו קמפיין הפרסום והמיתוג הראשון של החברה, לאחר האיחוד של "מעונות מכבי" עם "מגדל הזהב", העוסקת בטיפול באוכלוסיה המבוגרת ובבעלותה בתי דיור מוגן, בי"ח שיקומי ומחלקות שיקום וסיעוד בכל רחבי הארץ.
בעקבות האיחוד, נבחר לרשת המאוחדת שם חדש: "בית בלב", כאשר הערכים המובילים של המותג הם מקצועיות חסרת פשרות ויחס אישי וחם.
הקמפיין יכלול מיתוג ופרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, על גבי אוטובוסים, בעיתונות ארצית וחסויות. עלות הקמפיין הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקל והסיסמא שתוביל את הקמפיין: "בית בלב. מקצועיות, מכל הלב".
ורדה קצאור, מנהלת השיווק של הרשת, מסרה: "רצינו להראות זווית אחרת לפרסום דיור מוגן שמדגיש את הבידול שלנו. לא עוד דייר מבוגר שרץ, קופץ וצוחק עם החבר'ה, ומנגד, גם לא דיירים נזקקים שמקבלים סיוע מהצוות. הרעיון ההפוך, המציג נתינה של דייר הבית לצוות שאותו הוא אוהב, אומר הכל".