עלית רכשה את ברייק הזהב בגמר "כוכב נולד 5"

תעלה סרטון פרסומת שיצר הצופה בבית לחטיף "דוריטוס" במסגרת תחרות "פרסומאי נולד" בשיתוף אתר קשת וכוכב נולד 5; ההשקעה במהלך עומדת על כ-2.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת "עלית מזון" רכשה את משבצת הספוט הנצפה ביותר - "ברייק הזהב" בגמר התוכנית "כוכב נולד 5", רגע לפני ההכרזה על הזוכה בגמר ב-29 באוגוסט. במסגרתו, תשדר עלית, פרסומת שיצר צופה בבית שיזכה בתחרות "פרסומאי נולד" לעיצוב סרטון פרסומת לחטיף "דוריטוס".

המהלך הינו בשיתוף התוכנית "כוכב נולד 5" ואתר קשת. הפעילות השיווקית תכלול פעילות אינטראקטיבית, תוכן גולשים באתר קשת והשקת מהדורה מיוחדת של חטיף "דוריטוס". ההשקעה במהלך עומדת על כ-2.5 מיליון שקל. הקמפיין ינוהל על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בשיתוף Y&R אינטראקטיב, "קונטנט מדיה", ו"יונייטד".

גולשי האינטרנט יוזמנו החל מיום שישי הקרוב (15/6), לקחת חלק בתחרות "פרסומאי נולד" וליצור את הפרסומת הבאה של דוריטוס. באתר קשת יוקם מיני סייט ובו יוצעו עזרים לבניית הפרסומת: תקנון, לוגו, קבצי מוסיקה, תוכנת עריכה ועוד. הסרטון הזוכה ייבחר על ידי גולשי האתר וועדה מקצועית.

לדברי עלית, הפרויקט החדשני מתחבר למגמה העולמית של המותג, שהשיג תוצאות יוצאות דופן במהלך דומה שנעשה בארה"ב במסגרת הסופרבול. גדעון עמיחי, מבעלי פרסום שלמור אבנון עמיחי מוסיף כי "לאחר ההצלחה הפנומנלית שערכה דוריטוס העולמית בגמר הסופרבול האמריקאי, בחרנו בישראל את הרגע הכי זוהר, מרגש ונוגע ללב של קהל היעד. מדובר במסע פרסום שאינו בתחום הפרסום הקונבנציונלי וינוהל בתמהיל ושילוב ייחודי של טלוויזיה ואינטרנט".

אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק עלית מזון, אמרה היום (ד'): "בחרנו לשתף את הקהל הרחב ולתת הזדמנות לפרסומאי אנונימי להיחשף לראשונה ב"פריים טיים" של כוכב נולד מתוך ההבנה של החיבור, התרומה והמכנה המשותף שיש בין המותג האהוב כל כך על בני נוער דוריטוס לבין המותג כוכב נולד, המשקף ערכים של רוח צעירה ואופטימית והחופש לבטא את עצמך".

חטיף דוריטוס, מבית "פפסיקו" - ענקית המזון האמריקאית, הושק בישראל באוגוסט 1997. החטיף הושק בשנים האחרונות בכ-30 מדינות ברחבי העולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה