בזק בינלאומי משקיעה בשיפור השירות ללקוחותיה
חברת התקשורת "בזק בינלאומי" יצאה לאחרונה במהלך שיווקי חדש, במסגרתו לקחה את נושא השירות ללקוח צעד אחד קדימה והתחייבה לסטנדרטים גבוהים של שירות. היום (ג'), עולה החברה בקמפיין טלוויזיה בנושא בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין, מבית היוצר של אדלר חומסקי & ורשבסקי, בעלות של כ-1.5 מיליון שקל, יימשך כשבועיים.
הקמפיין, הנושא את הסלוגן: "כשאתה מספר 1 בשירות , אתה יכול להתחייב", משקף את ייחודה של אמנת השירות של החברה.
לדברי החברה, אמנת השירות של בזק בינלאומי נולדה לאחר שיחות רבות של החברה עם לקוחותיה ומתוך הקשבה להם. עקרונותיה העיקריים מושתתים על האחריות שלוקחת בזק בינלאומי מול לקוחותיה, חיזוק מימד השקיפות מול הלקוח והעברת השליטה אל הלקוחות בהתנהלותם מולה.
עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי מציינת שאמנת השירות של בזק בינלאומי נולדה מתוך הביטחון והעוצמה של בזק בינלאומי בשירות אותו היא מספקת ללקוחותיה, לצד הרצון לממש את ההבטחה ללקוחות ולתת להם יותר. "מדובר ביום חג עבורנו והקמפיין הוא דרך מצוינת לשתף את לקוחותינו בכך", אומרת ליטבק- שחם.