קמפיין ב-4.5 מיליון שקל לסדרת טיפוח לשיער של דאב
השבוע עלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון,לסדרת הטיפוח לשיער החדשה: "דאב Therapy". הקמפיין, תחת הסיסמא: "שימי סוף לנזק המצטבר בשיערך עם דאב Therapy" כולל פרסום בטלוויזיה, קולנוע, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה, בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל.
הקמפיין מציג את האופן בו השיער ניזוק כתוצאה מפעולות העיצוב היומיומיות (צבע, פן, החלקה, סלסול) ואת הפתרון באמצעות דאב Therapy אשר משקם את השיער.
בנוסף, תופץ הסדרה החדשה בפעילות קד"מ באמצעות חברת טרגט מרקט, במסגרתה יקבלו צרכניות שנרשמו באתר, ערכה עם מוצרי הסדרה ועלון קופונים לחלוקה בקרב מכרותיהן.
סדרת דאב Therapy כוללת 3 מוצרים - שמפו, מרכך ומסכה לשיקום השיער. הסדרה מכילה פורמולה המשלבת בין סרום משקם ו-25% לחות.
תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 40% ומגלגל כ-370 מיליון שקל בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (21%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
מותג דאב נכנס לראשונה ב-2001 לתחום השיער וב-2006 השיק המותג מחדש את סדרת מוצרי השיער.