סנדביץ' בלחיצת כפתור

חברת לורד סנדביץ' נכנסת לשוק המוסדי עם מכונות מזון לממכר סנדביצ'ים; מתכננת פריסה של 250 מכונות מזון עד סוף 2009
אפרת אדיר |

חברת לורד סנדביץ' מרחיבה את מערך השיווק לשוק המוסדי באמצעות הצבת מכונות מזון לממכר סנדביצי'ם במקומות עבודה.

לאחרונה, השלימה החברה פריסה של 25 מכונות מזון אוטומטיות בקרב לקוחותיה, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.

חיים ביטרמן, מנכ"ל החברה, מדווח על השקעה מרובה בהתאמת המוצרים הנמכרים במכונת המזון לצרכים הספציפיים של החברה. עוד מסר ביטרמן, כי כל מכונה מחוברת בזמן אמיתי לתוכנת מחשב שפותחה במיוחד לשליטה ובקרה על המלאי הקיים במכונה ממרכז הבקרה של החברה בחולון.

"אנחנו מסוגלים לראות און-ליין כל העת את הצריכה של המוצרים מהמכונה ולראות מהם המוצרים המועדפים על העובדים. בנוסף, הוקמה מחלקה מיוחדת בחברה לצורך העניין, אשר דואגת בכל עת לפקוד את המכונות ולמלא אותן במוצרים הדרושים", סיכם ביטרמן את המהלך.

בחירת המוצר מהמכונה מבתצעת בלחיצת כפתור והעברת כרטיס העובד, כאשר החיוב מפורט בתלוש השכר של אותו עובד.

ביטרמן מדבר על חיסכון בעלויות תפעול במסגרת הפרויקט של 20%-50%. בכוונתו להרחיב את פריסת המכונות ל-250 מכונות מזון אוטומטיות עד סוף 2009.

בין לקוחותיה של לורד סנדוויץ': צה"ל, משרד הביטחון, משרדי ממשלה וגופים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה